Tack alla för en trevlig runda. För mig blev det mestadels blandad ensamcykling och klungsurf och lyckades med nöd och näppe ta mig in under 10h på 9:57.
Jag (skäggig, överviktig med orange/grå cannondale caad10) försökte hänga på er som siktade på sub10 men märkte efter en kvart att det inte var hållbart för mig. Efter att jag släppt fick jag efter några mil kontakt med pippi mfl (tyvärr dålig koll på namn) men tappade bort gänget i Gränna efter att jag stannat för att lokalisera ett irriterande knäppande (dekal som släppt från hjulet).
Resten av vägen blev det som sagt en blandning av solokörning och klungsurfning med ett litet inslag av partempo och ett solotempolopp sista milen när jag insåg att jag trots allt hade chans på sub10.
Bra kört Cykologen!! Synd att du inte hängde i lite till bara, jag var sånär på väg att göra dig sällskap när du sa till mig att du släppte. En stund senare fick jag själv släppa, men lyckades komma tillbaka, sen rullade det på lagom till vi tog rygg på en snabbare grupp, vi var uppe i 39-40 stundtals och det blev ryckigt i kön, så när jag släppte hade jag Adam med mig direkt. Sen hade vi sällskap hela vägen o du hade ju lätt klarat vår tid 9.38 med mer sällskap!! Vi "fångade" ju upp Johan lite senare efter att han oxå hade fått släppa. Himla otur att han blev pååkt en mil från mål med otäck vurpa som följd, hoppas att du är på bättringsvägen Johan!?