Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! Jag undrar vad det är för andrahandsvärde på en Cannondale supersix i kolfiber, inköpt 2020. Den är i bra skick, servad regelbundet. Tror nypriset var runt 40 men minns inte riktigt.
Första året försvinner halva värdet. Sedan försvinner ungefär 1/3-del om året till en viss bottengräns.
Men det finns undantag, nämligen att någon blivit "helsåld på" och måste ha den modell man har och vill sälja, eller att någon tar sina första darriga steg in på racermarknaden.
Till TS, 2020 och framåt var ju lite speciellt, priserna blev ju uppblåsta en bit in i pandemin pga cykelbrist.
Du får nog speca lite mer noga vad det sitter för komponenter på cykeln för att få ett vettigt svar..och så finns det ju en separat tråd för värdering av cyklar:
Jag har noterat att det alltid bara är en tidsfråga innan det dyker upp en tråd men "vad är min cykel värd" eller "vad skall jag sälja min hoj för"-rubrik. Klart vanligast är det när någon vill antingen göra reklam för sin hoj förutom på Köp & Sälj eller faktiskt har noll koll på vad deras hojar är värda och verkligen behöver råd, eller bara har en morbid nyfikenhet på hur mycket de egentligen har förlorat på sina inköp...
;-)
Nåväl, JAg har gjort det enkelt för alla för all överskådlig framtid nu, bara posta en bild (obligatoriskt)på din hoj som du vill ha värderad här med full...