edgedaniel
Medlem
Ange din vilopuls
Cyklister skall ju ha bra låg vilopuls, tänkte få fram lite statistik här.. Fyll på efter mej...
52
52
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
47 just nu. Somnar snart...
Om pulsen sjunker under den aktiviteten kan det vara dags att byta partner. Eller skaffa en.När jag har sex 33 annars 60 nått ;)
//sven
På riktigt?
Jag försökte i alla fall vara tydlig. ?Snackar vi vilopuls i vaket tillstånd eller lägsta under natten?
Det är efter garmiklockan så det stämmer säkert inte. Men börjar komma I riktigt bra form nu iaf. Personbästa på varje runda o top 10 på dom flesta segment o några koms på strava så lite tränad är man iaf?På riktigt?
När jag tränar normalt och inte har ont har jag ca 46-47.
När jag har ont så kan vilopulsen ligga nära 60 även på natten?
Tänkte mest på att du har ont, inte att du är kass?Det är efter garmiklockan så det stämmer säkert inte. Men börjar komma I riktigt bra form nu iaf. Personbästa på varje runda o top 10 på dom flesta segment o några koms på strava så lite tränad är man iaf?
Det går väl an. Känns som en prima fredagstråd.Kan man ange penislängd istället om man inte känner till sin vilopuls? Jag tänker att det ändå är samma sak i sammanhanget.
mm eller cm?50 +/- 2.
Om det är puls eller penis avslöjar jag inte.
Då skulle jag avslöja om det är puls eller penis, så det väljer jag att inte kommentera.mm eller cm?
Blir väl knepigt för dom som inte mäter ngt?Kan man ange penislängd istället om man inte känner till sin vilopuls? Jag tänker att det ändå är samma sak i sammanhanget.
Just fan! Skönt, då slipper jag ju.Blir väl knepigt för dom som inte mäter ngt?
47?Kan man ange penislängd istället om man inte känner till sin vilopuls? Jag tänker att det ändå är samma sak i sammanhanget.
Eller slipper förresten, lägg en påse full med lappar med användarnamn på alla som inte skrivit i mättråden och dra en vinnare som hjälper dig?Just fan! Skönt, då slipper jag ju.
Jag menar att de flesta som är villiga att ange sin vilopuls gör det bara för att visa hur bra de är. Alltså samma anledning som någon som är villig att uppge sin penislängd lär ha.