Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gorby sa:Ler tillsynes opåverkad åt omgivningen men knyter handen i fickan samtidigt som man förbannar tyst och grundligt situationen?
Njaehhh! :)
Rydell sa:Först sjuk i veckan, ingen cykling, sen frisk och jobb på helgen vilket resulterar i en abstinens av en annan värld. Vad gör ni när inte kan komma ut och cykla?
Vernersson sa:Rydell sa:Först sjuk i veckan, ingen cykling, sen frisk och jobb på helgen vilket resulterar i en abstinens av en annan värld. Vad gör ni när inte kan komma ut och cykla?
Internetshoppar ngt alldeles för dyrt *haha*
Rydell sa:Vernersson sa:Rydell sa:Först sjuk i veckan, ingen cykling, sen frisk och jobb på helgen vilket resulterar i en abstinens av en annan värld. Vad gör ni när inte kan komma ut och cykla?
Internetshoppar ngt alldeles för dyrt *haha*
Typ Yep dropper post;)
Lycka!!! :)Rydell sa:Äntligen fick jag komma ut en liten sväng efter jobbet ? Förhoppningsvis får jag en sväng imorgon kväll oxå :)
Zorban sa:Lycka!!! :)Rydell sa:Äntligen fick jag komma ut en liten sväng efter jobbet ? Förhoppningsvis får jag en sväng imorgon kväll oxå :)