Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sixten Fors sa:Är det något konstigt med WhooopsAnna? Jag svarade snällt på hennes trevliga PM och lade till som Polare. Var det fel?
Kristoffer sa:Jag var lite kränkt ett tag men nu har hon hört av sig till mig med.
Paco sa:Kristoffer sa:Jag var lite kränkt ett tag men nu har hon hört av sig till mig med.
Hon har inte hör av sig till mig alls. Ska jag känna mig krengt?
marr sa:Paco sa:Kristoffer sa:Jag var lite kränkt ett tag men nu har hon hört av sig till mig med.
Absolut..
Vernersson sa:marr sa:Paco sa:Kristoffer sa:Jag var lite kränkt ett tag men nu har hon hört av sig till mig med.
Absolut..
Tom JAG har fått inviter ???
emmer sa:Jag känner en boot...
Helt riskfritt. Hon vill garanterat bara köpa några riktigt billiga och bra cykelprylar till dig.Manurhin2 sa:Vi har haft lite chatt och hon vill ha mina kortuppgifter .
Det kan väl inte vara någon fara ?
M
Spacekitty sa:Jag får inget svar :(
jansson99 sa:Jag har bett nogon av moderatorerna som kan radera konto att göra det. Jag har tyvärr inte muskler nog.
marr sa:Vernersson sa:marr sa:Paco sa:Kristoffer sa:Jag var lite kränkt ett tag men nu har hon hört av sig till mig med.
Absolut..
Ojoj, de säger inte lite det....
fhloston sa:jansson99 sa:Jag har bett nogon av moderatorerna som kan radera konto att göra det. Jag har tyvärr inte muskler nog.
Du låter mer balanserad än den där Jomper som skrev att han hade dödat användaren i en annan spamtråd ?
https://happyride.se/forum/read.php/1/3338023/3338186#msg-3338186
marr sa:Vernersson sa:marr sa:Paco sa:Kristoffer sa:Jag var lite kränkt ett tag men nu har hon hört av sig till mig med.
Absolut..
Ojoj, de säger inte lite det....
emmer sa:Då kom den dagen jag inte trodde fanns
Den satte verkligen kanalen you're balans
Jag trodde aldrig att jag hade så fel
Men när Anna skrev och sa
Jag är ingen bot
Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej
Som nu tyvärr är väldigt främmande för mig
Fick det PM:et i går.Kristoffer R sa:Whooops
fhloston sa:emmer sa:Då kom den dagen jag inte trodde fanns
Den satte verkligen kanalen you're balans
Jag trodde aldrig att jag hade så fel
Men när Anna skrev och sa
Jag är ingen bot
Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej
Som nu tyvärr är väldigt främmande för mig
Börjar du bli gammal, trött o sliten?Raggamuffin sa:Fick också men tusen tjejer räcker, vem behöver två tusen egentligen?
ooms sa:Börjar du bli gammal, trött o sliten?Raggamuffin sa:Fick också men tusen tjejer räcker, vem behöver två tusen egentligen?
GoranS sa:Helt riskfritt. Hon vill garanterat bara köpa några riktigt billiga och bra cykelprylar till dig.Manurhin2 sa:Vi har haft lite chatt och hon vill ha mina kortuppgifter .
Det kan väl inte vara någon fara ?
M
jomper sa:Jag har dödat även det kontot.