Cabreraman
Medlem
Är blåa hantag ok?
Är det ok att ha blå handtag på en cykel som bara är guld och svart?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kör på! Ett par handtag kostar 200 spänn så välj färg efter behag. Värre de som matchar hela cykeln med olika brittiska eloxerade delar och får en kitschig cykel. Har varit en Träck med lila detaljer till salu rätt länge, den är ett bra exempel.Är det ok att ha blå handtag på en cykel som bara är guld och svart?
Oups, min blå hardtail har haft blåa handtag i flera år. Dödar gud ett spädbarn för varje dag eller varje gång jag cyklar på den, eller bara de gånger jag satt på blåa handtag?Varje gång någon har blå handtag på sin cykel så dödar gud ett spädbarn.
Eller grönt, grått, magenta, eller persika funkar ock. I värsta fall även lila eller babyrosa.Blått nej. Det har man på träningscykeln i källaren hemma. Ska vara svart, vitt eller orange. Kanske rött.
Du kan absolut köra på blå handtag/linda eller kanske orangea likaså för då utgår jag från att du cyklar själv i skogen. Cyklar du i grupp så krävs lite stil ??
Ah, nu förstår jag varför jag alltid cyklade ensamt på den här cyklen, eller bara med sonen (som inte vågade säga till).
Jävligt fräsch cykel ändå men helt fel färg på handtagenLäcker turkos eller vad man kallar det
(Fattar inte var den dåliga känslan syns?)
(Fattar inte var den dåliga känslan syns?)