Är det bara jag som...

Är det bara jag som...
Förhoppningsvis. Gaffelolja luktar unket, iaf de viskositeter av Spectro jag har hemma. Förresten Finish Line luktar också unket.

Är det bara jag som...
Luktar gott.. Hmm, ja, kanske.
Däremot smakar det för jävligt!
Munnen kändes som en kemikaliefabrik ett par timmar efter.
Ush.

Är det bara jag som...
Jag har inte gjort något konstigt! Bara dragit med fingret mot gaffelbenet och luktat på det... :)

Förresten luktar citrusbaserad avfettning också gott!

Är det bara jag som...
Muerto skrev:
-------------------------------------------------------
> Eric W: Visst var det så att din gaffel började
> spruta olja på/i dig, eller var det bromsen som
> gjorde det?

Nej nej, inget har sprutat nått påmig. ;-)
Men det jobbiga med gaffelolja är att det är nästan genomskinligt. Dvs man ser inte när man har fått de på fingrarna. Och resten kan du nog lista ut själv...

Är det bara jag som...
Eric W: Hahaha, hade nog låtit bäst om du hade hållit med om att det hade sprutat på dig... ;)

Själv väntar jag bara på att min gamla Magnum R ska dö och spruta lite olja, men den vägrar! Precis som stålramen den sitter på... :)

Är det bara jag som...
Luktar gaffelolja gott??? Hmm... Låter nästan som om den gode Muerto råkat ut för en variant av mitt lilla prank att byta ut kompisens hårmoussé mot sån här däcklagningsspray. (Också moussé, men blir till gummi.)

Är det bara jag som...
Är du en sån där bensinsniffare oskar? Det kommer in såna på macken ibland och står och luktar en stund på pumparna, allt från småkids till medelålders kostymmän.

Du har inte så mycket att göra va?

Är det bara jag som...
kevlar skrev:
-------------------------------------------------------
> Är du en sån där bensinsniffare oskar? Det kommer
> in såna på macken ibland och står och luktar en
> stund på pumparna, allt från småkids till
> medelålders kostymmän.

ASG, jo visst, det gör jag! :D

> Du har inte så mycket att göra va?
>

jorå, jag sover, happysurfar, cyklar happysurfar, spelar lite GT4 ibland o beställer grejer....

Är det bara jag som...
gaffelolja klart gott, bromsolja också.
tf2 teflonspray luktar mysigt också...
tinner kommer jag dock inte ritkigt ihåg hur det luktar..........

Är det bara jag som...
OK, detta måste redas ut. Jag håller på med diverse modelljärnvägar, modellbyggen, airbrush mm och har en lokal välförsedd med kemikalier. Mina favoriter är:

1: Italeri plastmodellsspackel: en grum doft av fruktansvärda lösningsmedel, med en aning sötma, som dånar in i näsborrarna likt en en timmerbil genom en en renflock 15 kilometer söder om Gällivare i november.

2: PPG:s härdare till tvåkomponentlack: nu snackar vi tunga grejer. En allgalaktisk gurgelbrännare är inget i jämförelse. Lyckan förtas dock i viss mån av att man "anar" att hjärnan äts upp i rask takt av rävgiftet och att man slutar som en dålig kopia av Alexander Bard om man inte sansar sig. Giftvarningen på etiketten visar väl också vart det lutar åt.

3: Det där kletet bestående av sot, tvåtaktsolja och oförbränd bensin som rinner ur expansionkammaren på den dumtrimmade Evel Knievel-Ciao:en när den står parkerad i lokalen. Antagligen är den där häxbrygden cancerframkallande som Tjernobyl. Jag begränsar alltså mina orgier i den substansen till de tillfällen då moppen kräver reparation eller justering. Just nu står tyvärr moppen obrukbar p g a rostaborterad fälgkant, men abstinensen är nog på väg att övervinna motviljan mot hjulbygget. Det vore f ö en stor lycka för många moppenostalgiker om nån vänlig själ kunde göra en syntetisk sån lukt. Tänk er en Wunderbaum med "Sunkig moppe-doft". Ahhhhhhhh....

:D

gonatt på er :)

Senast redigerad av en moderator:
Är det bara jag som...
inhale1rl.jpg

Tillbaka
Topp