Klorofylltalibanen
Aktiv medlem
Är det okej att ha rosa cykelkläder som man?
Marino-merch helt utan korrelation till måtten på ramen man beställde. Hade gärna använt den annars.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man måste vara grundlig i färgmatchningen.
Eller om man råkar cykla genom Rättvik under classic car week?!Tänk dig en stackars Randonneur som ramlar in på korvmojen i Mora bland alla raggarna, kl 23 på fredagskvällen, helt klädd i rosa.
NEJ!Är det okej att inte vara så enormt skitnödig att man bryr sig om vad andra tycker om ens kläder?
Skulle nog säga att det är mer åt magenta-hållet.Visa bilaga 719311
Är detta att betrakta som rosa?
Hitta denna vackra selfie från januari, har ett par stycken i denna väldigt synliga färgen.
Magenta är ju typ lila. Ser mer ut som det Canyon kallar race pink.
Är det där Pantone? NCS är det iaf inte.
Var tvungen att slå upp Pantone och NCS. Jag kände inte till dessa färgbeteckningssystem. Bilden kommer iaf. härifrån:Är det där Pantone? NCS är det iaf inte.
Det har blivit sämre sedan dess inom moderatbandyn. Slafsigare och slafsigare.Gissar jag rätt om jag gissar att du inhämtat din information om hur golfare klär sig från filmen "Den ofrivillige golfaren" inspelad för ca 35 år sedan?
Det har blivit sämre sedan dess inom moderatbandyn. Slafsigare och slafsigare.
Äckligt är ordet. Tenniströjor på banan. Usch.Folk tar ju inte ens av sig kepsen när de går in i klubbhuset.
Bättre än tenniströja, that’s for sure.Precis. Så här ser en klädsel ut som är perfekt för alla tillfällen. Ingen risk att bli misstagen för att vara moderat heller.
Visa bilaga 727632
Åkej. Men hjälmarna, jösses amalia!Kör man för Olofströms CK eller Kolmårdens MTB så är rosa det nya svarta! Snyggt ju!Visa bilaga 727638
Visa bilaga 727636
Det var bättre på Francos tid.Det har blivit sämre sedan dess inom moderatbandyn. Slafsigare och slafsigare.
Det var bättre på Francos tid.
Körde han verkligen med rosa cykelkläder???Det är ju ändå sida tre.
Visa bilaga 727672
Bra fråga, den spanska ledartröjan är ju röd. Det kanske var Benito som sportade rosa kläder?Körde han verkligen med rosa cykelkläder???
Minnet sviker. Var det klubben som Generalissimon körde för?CK Uni hade rosa tröja 1984. Jag gillade den.
Dög inte han i inlägg 107?Det är ju ändå sida tre.
Visa bilaga 727672
Jag kände inte igen han med kläder på.Dög inte han i inlägg 107?
De är dyra, dvs stöldbegärliga. Följdfrågan Är du OK med att cykla naken efter att ha blivit avklädd vid vägkanten inställer sig. Jag undrar annars hur frågeställaren har kunnat undgå hur eftertraktat ett kontrakt som proffcyklist är liksom varför ledartröja och slutseger i Girot är eftertraktatRapha brukar ha mycket rosa detaljer.
De är dyra, dvs stöldbegärliga. Följdfrågan Är du OK med att cykla naken efter att ha blivit avklädd vid vägkanten inställer sig.
Ok, vi har uppenbarligen olika intressen här i livet. Kan inte säga att diktatorstittande är något direkt intresse från min sida men av de diktatorer jag sett bilder på har en förkrossande majoritet varit påklädda.Jag kände inte igen han med kläder på.
Det märkliga med Franco är att han ser så trevlig ut, som en käck morbror som drar skämt och dricker en konjak för mycket. Lilla Fridolf, typ. Har så svårt att föreställa mig honom som en kallblodig mördare (vilket han var).
Visa bilaga 727761
Visa bilaga 727762
Så oerhört gammeldags tankesätt att män inte kan ha rosa..Spontant svarar man ju nej men jag tror inte alla håller med:
![]()
Giro d'Italia 2026 | Official site
Visit the official website of Giro d'Italia 2026 and discover all the latest updates and info on the route, stages, teams plus the latest newswww.giroditalia.it
På tal om att se utPol Pot såg väl rätt mysig ut han med?
Papa Doc både såg vänlig ut och var även en trevlig prick, i början av sin läkarkarriär…
Själv ser jag ut som en surmulen boomer. Tänk vad skenet kan bedra
Är det Haile Selassie, eller Tshombe, eller…? Svårt att hålla reda på alla goingar.På tal om att se ut
Visa bilaga 727773
Raphas nya?På tal om att se ut
Visa bilaga 727773
www.cyclingnews.com