är detta bra pris?

är detta bra pris?
Vilken av dem?

Det står inte vilken årsmodell det är på CyclePron!?

Jag vet inte vad dessa kostade nya, men de känns en aning dyra? Beror iofs. på skicket av drivpaket etc. men eftersom inte det framgår förmodar jag att CyclePron är körd i botten och Konan är som den är...

är detta bra pris?
Dags att byta vajrar, kedja, kassett (dreven bak), klingor (dreven fram), trissor (de små dreven i bakväxeln) och skicka dämparen på en rejäl service alltså... Om man inte ska tolka "knappt rörd" som oanvänd.

är detta bra pris?
Inget fel på cykeln, den ser åtminstone fin ut, men gör ett prutförsök så kan det bli ett bra köp. Styrstammen på Cyclepron förresten, har för mig att de där Profile Design stammarna återkallades pga någon svets som inte var så jättebra. Så det kan vara värt att kolla upp/byta ifall du köper cykeln.

/Leo

är detta bra pris?
den ser onekligen fin ut. men bilden kan vara 1 vecka gammal, ett år gammal eller precis vid inköpet..

men pruta ska man alltid göra.. aldrig nöjja sig med priset i annonsen..

men som någon sa.. det är troligen inte servad särskilt mycket.. nytt drivpaket får man ju loss för 1500 spänn.. o gaffelrenoveringen är klart billigare om du kan utföra den själv

är detta bra pris?
appropå CyclePron* så kom nya nummret av bike idag.....

/rikard

*för er som inte verkar veta det så stavas Porr som Pron på internetska.....

är detta bra pris?
Du får ju ta en provtur innan du köper samt syna drivpaketet. Om det är slitet så kan du pruta ner priset ytterligare eller avstå från köp.

Tillbaka
Topp