Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
drpepper82 sa:Verkar som Wahoo är medvetna/jobbar lite med att förbättra mottagningen. Från senaste uppdateringen "Adjusted the accuracy limits of the GPS receiver to accept slightly less accurate fixes. This should result in less GPS dropouts"
För mig är detta vad som skiljer Wahoo och Garmin åt, att Wahoo faktiskt försöker fixa sina produkter medans Garmin istället lanserar någon ny modell för att slippa ta ansvar kring den äldre.
Deras band är skit, Garmins är sjukt mycket bättre. Däremot är det rätt trevligt att själva mackafjongen har blåtand.Vernersson sa:En fråga på Wahoo och deras kvalitet.
Är detta signifikant för Tickr HR band eller har jag bara haft osis?
Vernersson sa:En fråga på Wahoo och deras kvalitet.
Henrik_E sa:Deras band är skit, Garmins är sjukt mycket bättre. Däremot är det rätt trevligt att själva mackafjongen har blåtand.
emilh sa:Så ser mitt tickr-band också ut, det fungerar dock utan problem.
Sen har jag alltid haft problem med pulsspikar med garmins (version 1-3) och även polars band.
Får jag välja så kör jag hellre med ett band med kosmetisk skada som iaf visar rätt...
magnil sa:Ja, det är nog lite svårtolkat, vi hoppas på att det är en förbättring! Jag var lite för snabb att döma ut uppdateringen, insåg inte att det var en ny uppdatering idag. Har lagt in den och kört första rundan i kväll. Verkar faktiskt kunna vara bättre men kan inte bedöma det helt ännu.
Vernersson sa:En fråga på Wahoo och deras kvalitet.
Man lägger till siter man vill synka med i appen, där kan man även välja om man vill autosynka eller om det ska ske manuellt.Foss sa:Har beställt en Bolt, har en Garmin 920 sedan tidigare. Den laddar upp mitt pass direkt via telefonen men på Wahoo verkar det som man måste koppla den till wifi. Är det verkligen så illa?
Nej det behöver du inte. Inte på iPhone i alla fall.Foss sa:Jo men måste jag ha wifi? Kan den inte köra lika som Garmin och ladda upp direkt via mobilen?
Henrik_E sa:Nej det behöver du inte. Inte på iPhone i alla fall.Foss sa:Jo men måste jag ha wifi? Kan den inte köra lika som Garmin och ladda upp direkt via mobilen?
Foss sa:Har beställt en Bolt, har en Garmin 920 sedan tidigare. Den laddar upp mitt pass direkt via telefonen men på Wahoo verkar det som man måste koppla den till wifi. Är det verkligen så illa?
Foss sa:Henrik_E sa:Nej det behöver du inte. Inte på iPhone i alla fall.Foss sa:Jo men måste jag ha wifi? Kan den inte köra lika som Garmin och ladda upp direkt via mobilen?
..., vart köper man billigast extra out front fästen? Brukar finnas till Garmin för en hunka.
Steel is Real sa:Foss sa:Henrik_E sa:Nej det behöver du inte. Inte på iPhone i alla fall.Foss sa:Jo men måste jag ha wifi? Kan den inte köra lika som Garmin och ladda upp direkt via mobilen?
..., vart köper man billigast extra out front fästen? Brukar finnas till Garmin för en hunka.
Du får med två fästen i boxen.
Foss sa:Steel is Real sa:Foss sa:Henrik_E sa:Nej det behöver du inte. Inte på iPhone i alla fall.Foss sa:Jo men måste jag ha wifi? Kan den inte köra lika som Garmin och ladda upp direkt via mobilen?
Du får med två fästen i boxen.
Tre cyklar...
Supersonic sa:Jag har köpt en Wahoo Bolt och undrar om och i så fall hur jag kan få träningspasset automatiskt länkat över i Garmin Connect?
bmwpower sa:Annser ni Whaoo bolt är ett bra köp, fundera mellan den och garmin 520 eller 820:
Har Gramins 735xt pulsklockaidag.
Antar att den som visar dom mest tillfredsställande värdena får vara kvar?magnil sa:bmwpower sa:Annser ni Whaoo bolt är ett bra köp, fundera mellan den och garmin 520 eller 820:
Jag anser att det är ett bra köp och man inte cyklar mountainbike och bryr sig om Stravasegment. Där är den tyvärr dålig. För landsvägscykling bör man ha hastighetssensor då den annars rapporterar för kort sträcka/snitthastighet. För övrigt bra på det mesta. Har beställt en 520 Plus som troligtvis är krångligare på det mesta men rapporterar rätt värden. Får se vilken av dem som får vara kvar :).
Cannondale jekyl 1000 sa:Antar att den som visar dom mest tillfredsställande värdena får vara kvar?magnil sa:bmwpower sa:Annser ni Whaoo bolt är ett bra köp, fundera mellan den och garmin 520 eller 820:
Jag anser att det är ett bra köp och man inte cyklar mountainbike och bryr sig om Stravasegment. Där är den tyvärr dålig. För landsvägscykling bör man ha hastighetssensor då den annars rapporterar för kort sträcka/snitthastighet. För övrigt bra på det mesta. Har beställt en 520 Plus som troligtvis är krångligare på det mesta men rapporterar rätt värden. Får se vilken av dem som får vara kvar :).
Svedberg sa:Har än så länge inte haft dålig mottagning i skogen med Bolt.
Bra batteritid!
Svedberg sa:Bra batteritid!
Ted_B sa:Måste man ha premium-konto hos strava för att få tillgång till live-segments? Behöver man ha mobilen med sig också eller räcker det med bara Bolten för att få live-segments?