Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där är egentligen det enda tips som behövs. :)Gå på pub och dricka ljummen real cask ale som pumpats upp för hand! =)
Helt rätt! Alla museum (statliga) är gratis. Eller i varje fall var de det när jag jobbade i England för hundra år sedan. Finns mängder med riktigt bra museum att bocka av men dina tre är nog på topp i hop med science museum.Topp tre:
Kolla Rosettastenen (+annat) på British Museum
Imperial War Museum
Tate Modern
Ett besök i Camden är ett måste!!
Underbar levande stadsdel med lika fascinerande fasader.
Trevlig marknad dessutom o billiga pubar ?
Dom har nog t o m tvingats lämna tillbaka en o annan mumie om jag inte minns fel.Jag skulle vilja besök British Museum någon gång. Kan nästan vara värt en egen resa till London, förutom att bara vandra runt.
Dom har väl knyckt saker från stora delar av världen och gamla kulturer, som vore häftigt att se.
Dom har väl knyckt saker från stora delar av världen och gamla kulturer, som vore häftigt att se.
Och jag är en gammal punk jävel som fortfarande gillar när det växer små träd på taken o ölen kostar 25 spänn ?Jag hade nog valt Hackney och Brick Lane istället men så är jag väl en jävla hipster som åker till P-Berg och X-berg i Berlin också…
Gärna på The Blackfriars Pub.Det där är egentligen det enda tips som behövs. :)