jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Min Explosif från 1992 är still going strong i
> Oskars vårdnad, trots att den numera gått både som
> touringbastard kiruna-smygehuk, vätternrundan och
> mörksuggejakten det senaste året. Däremot har jag
> knäckt tre aluramar sen 2001.
> ---
> Stigar som inte används dör
Och han har dessutom vurpat riktigt, riktigt hårt bredvid mig på Rudan med den...
/M