Barncyklar samlingstråd
Köpte en earlyrider men det var före den galna cykelinflationen så den var hyfsat prisvärd och den funkade fantastiskt bra .Är i färd med att köpa första cykeln med pedaler och sitter och velar mellan Woom Go 2 och Early Rider Belter 14. Har haft en Woom 1 balanscykel och har varit nöjd med den.
Någon som har erfarenhet från båda märkena och har något att säga? Någon som brinner extra starkt för något, isf varför?
Någon som har tips på något annat märke jag kan ha missat?
Det som talar för Early Rider är remdriften, inbillar mig att den kommer fungera "för evigt", eller iaf för 2 barn utan något service-behov. Det som talar för Woom är att jag har goda erfarenheter sedan tidigare, roligare färgval, samt en cykelkorg som tillval (det är tydligen ett hårt krav från användaren) så jag slipper klydda med att hitta något som passar någon annanstans. Det finns även stänkskärmar som tillval.
Gissar på att dessa märken avhandlats tidigare i tråden, någon som vet om man på ett vettigt sätt kan söka på ord i endast en tråd? Inser nu att det kan man nog...ska testa det också isf.