Björkholmen
Medlem
bästa fotpumpen till cykel
vilken är den bästa fotpumpen till cykel
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rennkompressorn är ju golvpump, inte fotpump.
fotpumpar är inga höjdare.Rennkompressorn är ju golvpump, inte fotpump.
För nån vecka sedan men plastpumpen från biltema är 3 år gammal och fungerar den med.Min pump är ifrån 1977 och fungerar fortfarande utmärkt.
När köpte du din ifrån Jula? Jula öppnade inte förrän 1979.
10bar med jula pumpen så var är problemet att det inte står sks på den eller vad är det.Jag har pumpat bantuber till 13 bar. Har du ens kommit upp till 9 bar med din?
För 99 kr då behöver man inga reservdelar man köper en ny.Att det finns reservdelar om det behövs och Rennkompressorn är i princip outslitlig.
Fast du har ändå köpt en ny Julapump trots din fina Biltemapump. Det är ju helt onödigt.
17 bar, perfekt för Cykelvasan!Å andra sidan så oavsett pump, är man noga med trycket är det en sån här eller motsvarande som gäller i vilket fall :)
Visa bilaga 412189
vi är några stycken som gått på den där. visar iofs konsekvent fel tryck. tråkigt på en annars bra utformning.Å andra sidan så oavsett pump, är man noga med trycket är det en sån här eller motsvarande som gäller i vilket fall :)
Visa bilaga 412189
Poppa mtb /racer däck då går det lika bra med en jula pump för 99 kr.Efter att jag köpte en Topeak JoeBlow Booster golvpump har SKS Rennkompressorn mest samlat damm. Äntligen en pump som både funkar med låga tryck för MTB, mellanhöga för gravel och lagom höga tryck för landsväg. Och som kan poppa tubeless däck på plats vid behov.
Grattis till dig då.Poppa mtb /racer däck då går det lika bra med en jula pump för 99 kr.
Trycket kollar man väl med tummen? Gäller att hålla den kalibrerad bara.Å andra sidan så oavsett pump, är man noga med trycket är det en sån här eller motsvarande som gäller i vilket fall :)
Visa bilaga 412189
Även på racer? Den tummen... :)Trycket kollar man väl med tummen? Gäller att hålla den kalibrerad bara.
Handpåläggning och 4 halleluja prukar fixa det,?Man kan även kolla trycket genom att knäppa med ett finger på däcket och höra om det har rätt klang. ?