Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alfa Romeo 4C?Pegorelli sa:...Vilken är den bästa sportbilen för max 500 000 kr?
prahna sa:Om man bara har ett hjulpar, C24 Durace
Jenny W sa:prahna sa:Om man bara har ett hjulpar, C24 Durace
Och om man redan har dem och vill ha ett par högprofilhjul?
Stumpy sa:Jenny W sa:prahna sa:Om man bara har ett hjulpar, C24 Durace
Och om man redan har dem och vill ha ett par högprofilhjul?
DA C50?
Har börjat snegla på dessa även jag. Tubeless och bromsbanor i aluminium är just vad jag letar efter. 50 mm och 10000:- känns lite för mycket just nu, men vette tusan om jag inte ändrar mig när våren kommer.HasseTT sa:Jag köpte dessa och hoppas det blir bra. Bontrager aura 5TLR.
http://www.stenstromscykel.se/m/komponenter/hjul/racer/bontrager-hjulset-1?m=1
Raggamuffin sa:Tävling eller motionslopp?
Måste du följa UCI-listan?
Husabuse sa:Hur shoppar man ett par Dura-Ace C50 under 10?
Usch, va' fula de va'.desmo sa:På happy såklart: http://happyride.se/annonser/ad.php?id=473Husabuse sa:Hur shoppar man ett par Dura-Ace C50 under 10?
townes sa:Har kollat runt lite. Vad sägs om de här? https://www.erlan.se/mavic-rsys-racer-hjul-med-tubfalg-silver-p-2728.aspx
nypan sa:townes sa:Har kollat runt lite. Vad sägs om de här? https://www.erlan.se/mavic-rsys-racer-hjul-med-tubfalg-silver-p-2728.aspx
Hjul med dålig aerodynamik för tubdäck. Nej säger jag.
Fjärdebrunn sa:Många höprofilhjul i den här prisklassen verkar dra iväg viktmässigt till nivån 1700-1900 gram. Det känns inte så sexigt när de går att bygga på nivån 1400-1500 gram.
Ett par lätta alu eller alu/carbon-hjul som Fulcrum Zero, DA c24 känns vettigt för mig som snor runt på tighta förortsslingor eller där jag hela tiden ska dra igång accelerationer vid klungkörning.
IngvarW sa:Fjärdebrunn sa:Många höprofilhjul i den här prisklassen verkar dra iväg viktmässigt till nivån 1700-1900 gram. Det känns inte så sexigt när de går att bygga på nivån 1400-1500 gram.
Ett par lätta alu eller alu/carbon-hjul som Fulcrum Zero, DA c24 känns vettigt för mig som snor runt på tighta förortsslingor eller där jag hela tiden ska dra igång accelerationer vid klungkörning.
Zero is da shit om du frågar mig. Förutom att de är mycket lätta gillar jag ljudet, vilket iof inte har så mycket att göra med funktionen,...
Hur långsamt snor du runt?Fjärdebrunn sa:Ett par lätta alu eller alu/carbon-hjul som Fulcrum Zero, DA c24 känns vettigt för mig som snor runt på tighta förortsslingor eller där jag hela tiden ska dra igång accelerationer vid klungkörning.
Fast är det doserad parkett i förorterna?HåkanC sa:Hur långsamt snor du runt?Fjärdebrunn sa:Ett par lätta alu eller alu/carbon-hjul som Fulcrum Zero, DA c24 känns vettigt för mig som snor runt på tighta förortsslingor eller där jag hela tiden ska dra igång accelerationer vid klungkörning.
Även de lätta, 'svaga' och 'långsamma' damjuniorerna, som borde ha mest att förlora på dessa 'tunga' hjul, använder dem, åtminstone de av dem som vinner
/Håkan
emmer sa:Fast är det doserad parkett i förorterna?HåkanC sa:Hur långsamt snor du runt?Fjärdebrunn sa:Ett par lätta alu eller alu/carbon-hjul som Fulcrum Zero, DA c24 känns vettigt för mig som snor runt på tighta förortsslingor eller där jag hela tiden ska dra igång accelerationer vid klungkörning.
Även de lätta, 'svaga' och 'långsamma' damjuniorerna, som borde ha mest att förlora på dessa 'tunga' hjul, använder dem, åtminstone de av dem som vinner
/Håkan
Vad väger du och din cykel tillsammans?Johan A sa:Mina hjul väger 1150gr så jag tycker att 1400gr låter supertungt.
HåkanC sa:Vad väger du och din cykel tillsammans?Johan A sa:Mina hjul väger 1150gr så jag tycker att 1400gr låter supertungt.
/Håkan
Deras Hadron-modell fick riktigt bra resultat i Tours aerotestcastrello sa:Det kom ett riktigt bra tips: Swiss Side.
Johan A sa:Vad är lätt när det kommer till kanttrådshjul? 1400gr? 1300gr
Tycker att allt bara är svårt när det kommer olika tips från höger och vänster.
Mina hjul väger 1150gr så jag tycker att 1400gr låter supertungt. Men då kör ju jag tub och där verkar det ju lättare att kapa vikt. Å andra sidan så känner man väl knappt av skillnaden på 250gr?
Fjärdebrunn sa:Ja, det verkar onekligen som att gå över till tub är ett effektivt sätt att komma ner i vikt på fälgarna.
Vad kör du på Johan?
Ordningen är återställd. :-)HåkanC sa:...bra resultat i Tours aerotest...