Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Cannondale jekyl 1000 sa:Hur avancerat är ett sådant där inbyggt ryggskydd? Får man samma effekt om man slänger ner en brädstump i en vanlig ryggsäck?
larsaw sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Hur avancerat är ett sådant där inbyggt ryggskydd? Får man samma effekt om man slänger ner en brädstump i en vanlig ryggsäck?
Nej du får inte samma stötupptagande förmåga, möjligen penetrationsskydd...
Gillar min POC pga sina gedigna system/utformning av alla fickor o fack.
Vet många som är nöjda med sina Camelback KUDU: https://www.sportamore.se/produkt/8...TKw-Mt1oTacWC8Ipfgn91e3eEEHvyIFjjYaAq038P8HAQ
Willie sa:Jag är nöjd med min Evocfreeride trail!
Ryggskyddet är både mjukt och mysigt men har ändå någon form av plastryggrad. Märks inte alls när man har den på sig men min uppfattning är att det ger ett väldigt bra skydd
thestagmo sa:Willie sa:Jag är nöjd med min Evocfreeride trail!
Ryggskyddet är både mjukt och mysigt men har ändå någon form av plastryggrad. Märks inte alls när man har den på sig men min uppfattning är att det ger ett väldigt bra skydd
Hur lång är du som har m/L på Evoc ryggan?
/Thestagmo
Har hållare för men säljs inte med.lindengbg sa:Är det inbyggd vattenblåsa på Evoc:en?
Ser inte ut som det? Om inte, vad kör ni med för blåsa eller kör ni flaska?
Vilken blåsa rekommenderas?Rattnalle sa:Har hållare för men säljs inte med.lindengbg sa:Är det inbyggd vattenblåsa på Evoc:en?
Sambon knödde precis ner en 3-liters Camelbakblåsa i sin nya Evoc Enduro och den verkade passa fint.lindengbg sa:Vilken blåsa rekommenderas?Rattnalle sa:Har hållare för men säljs inte med.lindengbg sa:Är det inbyggd vattenblåsa på Evoc:en?