Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
C12 har hängt med några år men C14 kom ifjol, det är kompetenta cyklar men de har inte sponsrat något större lag den senaste tiden och glöms bort av de flesta. Fredrik Kessiakof har väl tagit sina finaste skalper på Full-Dynamix namnet på mtb hojarna för övrigt. Cyclecomponents och Bikebuster priskrigar på Battaglin. Det går även att få allt mått anpassat iaf om man beställer av Bikebuster med några veckors leveranstid.
Jag kör Battaglin C11 2010 som idag inte finns mer. Men det är samma som C12 förutom gaffelröret.
Är mycket nöjd med cykeln och den är prisvärd. Ramen tycker jag är styv men ändå komfortabel som de flesta kolfiberramar idag. Jag har uppdaterat cykeln under året och de fortsätter men det har ju inte igrunden något med den att göra utan köpsuget på coola delar =)
Så jag kan varmt rekommendera en Battaglin. Kör även en Full-dynamix som MTB och även denna är välbyggd och fin.
Jensen skrev:
-------------------------------------------------------
> Fredrik Kessiakof tog väll sina finaste skalper
> på en cannondale :D
+1 Han hade typ 4 fina år på en Cannondale Scalpel, och ett fint år på en Dynamix, men hans stora mål sket sig med OS.. på en dynamix! i den här tråden skyller vi på cykeln! ;)