Bigmollos Derosa-tråd. Vilken Brooks, Swift eller Professional?

Hasse#7 sa:
Kneecap sa:
Hasse#7 sa:
Snygg! Köp vonderhenks lilla verktygssats till så är happycirkeln sluten. Har du väntat tillräckligt länge för en l'eroica på hojen?

Tjena!

Har geologen fått ett jobb????

Hej. Länge sen jag såg dig här. Jo han har fått jobb och jag slipper kolla det var femte minut. Nuförtiden är mitt tics att fundera på varför jag är den enda som äter pizza genom att skära upp den som en spiral utifrån och in. Fina minnen av Nybro. Hoppas vi ses på SSSM. Då jäklar skall jag.....nog komma sist igen. :)

Tjena!

Haha! Ja det är ett ovanligt sätt att äta pizza, men jag har provat och det är inte så dumt!
Klart vi ses på SSSM, om vi hittar Pelle Hå...

Riktigt snygg psykel det där!

Hur var den att cykla på då? Kände du dig snyggare?

Senast ändrad:
NickPick sa:
bigmollo sa:
ooms sa:
ceel sa:
Gick den på PBP i år? Eller tog han en annan cykel?
En De Rosa har för dålig kvalitet för det, så han körde på en kvalitetscykel istället, dvs en Canyon.

Jag körde dock inte hela vägen. :(

Canyon Kan vara själadödande. Hade gått perfekt på en cykel med hjärta, typ de rosa.
Var åtminstone en cyklist som klarade sig rätt bra på en Canyon på TCR så helt omöjligt att prestera på längre lopp på en sådan är det inte.

GoranS sa:
NickPick sa:
bigmollo sa:
ooms sa:
ceel sa:
Gick den på PBP i år? Eller tog han en annan cykel?
En De Rosa har för dålig kvalitet för det, så han körde på en kvalitetscykel istället, dvs en Canyon.

Jag körde dock inte hela vägen. :(

Canyon Kan vara själadödande. Hade gått perfekt på en cykel med hjärta, typ de rosa.
Var åtminstone en cyklist som klarade sig rätt bra på en Canyon på TCR så helt omöjligt att prestera på längre lopp på en sådan är det inte.

Den funkade finfint på PBP 2015 och har fortfarande 2:a snabbaste svenska tid. Tror faktiskt den Fyller 10 år i år. Ska nog fira den med att byta kedja.

Men spetsigare mustasch hade säkert hjälpt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp