Bike-Discount har bytt utseende :-(

Jag fick löst ett ärende igår, som startade för två månader sedan. Inte jätteimponerad...
När det väl hamnade hos rätt person fixade det sig på några dagar. Vet inte vad de pysslar med men det är nog rekord i seghet. Nya hemsidan som suger kraft i kombination med vår-rusningen av kunder?

Sega har dom blivit på leverans dessutom. Tidigare har dom ALLTID skickat min order samma dag om jag beställt innan 12. Nu beställde jag i tisdags och först idag torsdag skickas paketet.

Ja, nånting verkar ju snett där nere, kanske hemsidan, utleveranserna var sega för mig också, kanske jättelik back-log? Mina returer hos Rose har gått som smort, trodde ju att BD var jämförbar. Tyvärr har jag skor som måste returneras också, om det tar 2 mån känns det knappt som att det är lönt.

Tog 32 timmar för dem att lägga min order i skicka-högen. Får se hur lång tid det tar för leveransen. Valde DPD i stället för DHL (samma pris), får se om påsken ställer till det eller om det hinner komma nästa vecka.

Gissar de har högre prio för utgående gods än inkommande returer. De lovar svar inom 48h på inkommande mejl, det var bara luft.

Deras nya sajt katastrof. Orkar inte ens fönstershoppa. Tycker deras gamla funkade bra. Nu surfar jag hellre på härket rose site. Tråkigt, gillade deras urval och priser

Fick aldrig nåt svar på mina frågor till info@, märkligt. Däremot så kom det sent omsider den vanliga automatbekräftelsen på emottaget returgods. Nu idag fick jag meddelande om tillgodohavande men inte hur mkt, nåja det är väl bara nåt datafel, hoppas jag.
Så här ser det ut efter google translate:

Du har skickat oss tillbaka artiklarna nedan och få denna kredit .
Följande tabell visar hur kreditbeloppet är sammansatt.

Krediten gäller returnerade artiklar i den ordning 0303140968 från 3:03:14 som tas emot på 04/24/14 på oss som en återgång .

Nummer | Artikelnummer | Beskrivning | Pris
1.00 | 10.067.319 | Shimano SH - M088W - MTB Skor | 0,00

Viktigt !
Om du vill ha ett utbyte , kommer du att informeras inom kort separat via e - post .
------------------

Ok, då håller man tummarna för en 'separat e-post' eftersom det var utbyte jag önskade.

Tillbaka
Topp