Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1De har fungerat mycket bra när jag använt dem men jag har aldrig behövt returnera saker så den delen vet jag inget om.
Om du väljer leveransland Sverige i menyn så visas korrekt pris med svensk moms 25%Någon som kan säga med säkerhet, säg att priset är 5000 euro då tillkommer valutaväxling avgift men tillkommer något mer? Moms, tull, skatt?
Sweet ville bara dubbelkollaOm du väljer leveransland Sverige i menyn så visas korrekt pris med svensk moms 25%
Det enda som tillkommer sen är fraktkostnaden. Ingen tull för handel inom EU.
Valutaväxling avgift verkar vara 1.65% hos mig Swedbank. Är detta totalt vad man kan räkna med i pålägg då. Inget mera doltOm du väljer leveransland Sverige i menyn så visas korrekt pris med svensk moms 25%
Det enda som tillkommer sen är fraktkostnaden. Ingen tull för handel inom EU.
Precis, det stämmer. Jag har också Swedbank och det brukar bli några få kronor extra när banken gjort klart sin transaktion.Valutaväxling avgift verkar vara 1.65% hos mig Swedbank. Är detta totalt vad man kan räkna med i pålägg då. Inget mera dolt![]()
Japp jag har provat det men kan max handla för 55k och cykeln kostar 90tip - klarnakort är kostnadsfritt och har inga växlingsavgifter.
Japp jag har provat det men kan max handla för 55k och cykeln kostar 90![]()