Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det har väl varnats för alla inn-butiker men jag har fått hem det jag beställt, till slut.Som rubriken lyder…
Det tog "bsra" otroligt lång tid.Behöver nya lower legs till en lyrik ultimate och de har röda enligt hemsidan ,men jag vill inte handla om det är sketchy…
Martin vad var det som krånglade för dig?
Jag tror att Postnord svartlistat dig. ?Det tog "bsra" otroligt lång tid.
Det är helt sant?Jag tror att Postnord svartlistat dig. ?
Eller om man har brådis och villig betalar för DHL express.Helt ok om man inte har brådis. Köpte en FS-hjälm där billigt.
Det är väl iofs även det ett tecken på att bolaget inte har en väloljad returhantering, om än här till kundens fördel ?Jag fick en helt annan behandling av kundtjänst dom skickade fel och jag fick behålla grejorna och pengarna tillbaka!!
Jag känner för dig. Men jag tror att detta är kortsiktigt tänkande som i slutändan kommer att skada deras varumärke.Deras sista svar från kundtjänst är talande:
"We are sorry for the inconvinience caused but we cannot meet your request."
Man ber alltså om ursäkt för deras misstag men dom kan absolut inte stå för returkostnaden vilket är min "request". Har ärligt talat aldrig varit med om något liknande. Fine om dom skyllt ifrån sig helt och hållet men att erkänna sitt fel och ändå vägra ta kostnaden för det, och det handlar alltså om ynka 165kr (vilket dom garanterat har marginal på med), är helt obegripligt.
Hade det varit svenskt bolag hade man ju orkat bråka via KV. Nåja hoppas deras dumsnålhet kostar dom i längden och att dom går under. De bör bekanta sig med tidsfristen vad är förfarandet för att returnera pengar och varor här.
Underbart. Blir nog inget köp från dom.Tålamod och sen är det viktigt att inte ha några förväntingar på kvaliteten på svaret...
Fick svar på chatten och mail efter ett par veckor. Svaret var copy-paste från en standardmall och hade inget öht med frågan att göra...
Problemet med den ramen jag tänkt beställa är att det saknas väldigt mycket info angående vad som faktiskt ingår.Köpte en ram från dem för något år sedan. Inga som helst problem. Kom inom angiven tid och motsvarade i övrigt såväl förväntningar som beskrivning.
Nja, en hyfsad produktbeskrivningen ska man nog kunna bjuda på ändå. Eller åtminstone kunna svara på via Mail. Jag har gjort det väldigt enkelt för dom med min frågeställninging där jag radar upp 4 frågor som bara kräver ja/nej svar.Exakt, de låga priserna kommer, inte helt oväntat, på bekostnad av service. Ser inte det som något problem, handlar man i INN-butikerna så betalar man bokstavligen talat inte för service och då känns det rätt så enfaldigt att förvänta sig att få det ändå.
Har de ingen anställd som läser mailen (vilket inte är helt osannolikt med tanke på deras låga priser) så kommer antagligen ingen heller att besvara mailen.Nja, en hyfsad produktbeskrivningen ska man nog kunna bjuda på ändå. Eller åtminstone kunna svara på via Mail. Jag har gjort det väldigt enkelt för dom med min frågeställninging där jag radar upp 4 frågor som bara kräver ja/nej svar.
utan veta vad de är du refererar till men av de du skriver så en ram är en ram inget annat batteri motor styrenhet kablage display bromsar hjul gaffel styre etc är komponenter dvs sitter allt på är det en cykel du köper inte en ram.Problemet med den ramen jag tänkt beställa är att det saknas väldigt mycket info angående vad som faktiskt ingår.
Det är en e-bike ram och det framgår inte om batteri, motor, styrenheten etc, etc…. Ingår eller ej.
Indiern jag fick prata med på telefon repeterade bara samma mening om och om igen. Rätt obegripligt det han sa dessutom.
Länk till ramen?Nja, en hyfsad produktbeskrivningen ska man nog kunna bjuda på ändå. Eller åtminstone kunna svara på via Mail. Jag har gjort det väldigt enkelt för dom med min frågeställninging där jag radar upp 4 frågor som bara kräver ja/nej svar.
Glöm domHur går man till väga för att få svar på frågor man har på en av de produkter de säljer?
Har försökt med chatten, där säger de att de ska svara via Mail. Men Nada!
Har försökt få kontakt via Mail, Men Nada!
Har försökt ringa till kundtjänst, men fick då tala med en Indier som knappt kunde engelska. Han förstod inte ens vad en ”mountain bike frame” var för något och än mindre fabrikatet i fråga. Blir liksom svårt att ta det vidare då.
Någon som har något tips?