Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett lite halvdrygt bemötande tycker jag är dålig kundservice. Att de inte lyckades avbryta ordern är lite dåligt. Att ”lösningen” i form av gratis retur, som kom strax efter att jag skrev här i forumet, är fullt rimlig utan att imponera. Var det svar på din fråga?
Det framgår inte av ditt första inlägg att kundservice var dryga. Givetvis så ligger det nog rejält fler mail i inkorgen än bara ditt och rimligtvis går dom i ordning. Att det går så snabbt mellan order och att den går ut genom dörren är ju bra för leveranstiden.
Jag ger bikeshop en chans nu då de sägs ha en grej i lager som är slut över allt annars på internet.
Får se om det går vägen, fått orderbekräftelse och meddelande om att det skall ta 1-7 dagar innan den skickas
Det framgår inte av ditt första inlägg att kundservice var dryga. Givetvis så ligger det nog rejält fler mail i inkorgen än bara ditt och rimligtvis går dom i ordning. Att det går så snabbt mellan order och att den går ut genom dörren är ju bra för leveranstiden.
[/QUOTE
.
Absolut, jag förstår att det krävs snabb hantering för att kunna erbjuda snabb leveranstid. Det är nåt jag värdesätter också.Det framgår inte av ditt första inlägg att kundservice var dryga. Givetvis så ligger det nog rejält fler mail i inkorgen än bara ditt och rimligtvis går dom i ordning. Att det går så snabbt mellan order och att den går ut genom dörren är ju bra för leveranstiden.
Kanske. Det finns ju å andra sidan de som alltid erbjuder gratis retur.Framgår inte heller om mailet skickades på kvällen eller under ”kontorstid”. Kan mycket väl vara så att kundservice inte sett den innan packnissarna hanterat ordern. Tycker det är fint att de kostnadsfritt ordnar ett problem orsakat av kunden.
Kanske. Det finns ju å andra sidan de som alltid erbjuder gratis retur.
Jag ger bikeshop en chans nu då de sägs ha en grej i lager som är slut över allt annars på internet.
Får se om det går vägen, fått orderbekräftelse och meddelande om att det skall ta 1-7 dagar innan den skickas
Tack Christian,Hei Anxxxx.
Det var jeg som svarte på mailen din. Du bestilte hos oss 1630. Vi stenger klokken 17, men Autorstore robotlageret jobber utover kvelden med å hente kasser til plukking. Lageret begynner på jobb klokken 08, mens support begynner 09. Du sendte mailen 08:16. Dessverre så vi ikke denne før den var plukket på lageret omtrent klokken 09. Svenske pakker blir satt på europaller og wrappet med gladpack og sendt fra oss noen timer senere hver dag. Bring i Jönköping får tolldoukumentasjon og når vi har sendt disse dokumentene til Sverige, er det for sent å begynne å lete etter din pakke (som er liten). Svenske kunder blir prioritert foran de norske.
Returseddel er sendt, så jeg håper du er nøyd.
Dette står på Boozt.com, som bruker samme plukkesystem:
"Er det mulig å endre eller annullere en bestilling?
Nei. Vi behandler og pakker din bestilling så fort som mulig. Derfor kan vi ikke endre eller annullere en bestilling etter vi har tatt imot den. ...."
Hilsen Christian hos Bikeshop
Nu är min order hos Bring så verkar gå smidigt än så länge.
Bara hoppas det är rätt grejer i lådan och att Bring gör sitt jobb.
Återkommer mer
+1Orkade inte läsa hela tråden, men vill passa på att säga att jag handlat därifrån några gånger och allt har fungerat bra på alla sätt. :)
Då har det snart gått en vecka och mina grejer har fortfarande inte lämnat bikeshop! Kazz.Har beställt ett par smågrejer där ikväll. Får se hur det går.
Då har det snart gått en vecka och mina grejer har fortfarande inte lämnat bikeshop! Kazz.
Däremot så har fakturan kommit. Det gick smidigt. Handlar nog inte där igen.
Jaha ok. Jag trodde att de ser det är samma namn när man köper nåt, även om det är olika mailadresser.Fanns nog en anledning då många har flera mail adresser och de hade ingen koll...
Vi är många som har beställt saker från de stora webbshopparna runt om i Europa och fått vänta betydligt längre än så ? Långa leveranstider är snarare regel än undantag i dessa tider. Jag tycker du ska vänta lite med besvikelsen.Då har det snart gått en vecka och mina grejer har fortfarande inte lämnat bikeshop! Kazz.
Grejerna kom idag trots allt. Det är ju godkänt, drygt en vecka.Då har det snart gått en vecka och mina grejer har fortfarande inte lämnat bikeshop! Kazz.
Det är ett norskt bolag så utgår från att det skickas fra NorgeNågon som vet varifrån bikeshop skickar sina beställningar? Väntar på paket därifrån nu som Jag gärna vill ha så snabbt som möjligt.
Ja såpass e Jag med men undra var i norge?Det är ett norskt bolag så utgår från att det skickas fra Norge
Ingen aning :) de verkar ha huvudkontor i Skoppum så kanske ligger lagret även där?Ja såpass e Jag med men undra var i norge?
Vill minns att leveranserna studsas via Jönköping med.Ingen aning :) de verkar ha huvudkontor i Skoppum så kanske ligger lagret även där?
Bikeshop.no
+47 33 07 48 50
![]()