Raggamuffin
Aktiv medlem
Bilintresse hos cyklister?
1300 vilda kubik.
Vad kör du för låda?
Vad kör du för låda?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
RasmusOlofsson sa:Bengt-re sa:Det är inte PK med bilar idag - att vara bilintresserade är ungefär lika socialt accepterat som att gilla knark.
Allt som innehåller ordet "EL" är PK, elbil.
kais01 sa:Drosa sa:Tänk om denna bil kunde bli verklighet en dag. Såå snygg.
den finns redan. fiat 127.
.
Bengt-re sa:Bilar är äckliga, men kan vara bra för att köra cyklar i.
Det är inte PK med bilar idag - att vara bilintresserade är ungefär lika socialt accepterat som att gilla knark.
Pajas sa:kais01 sa:Drosa sa:Tänk om denna bil kunde bli verklighet en dag. Såå snygg.
den finns redan. fiat 127.
.
Gillar verkligen dessa 70- tals Fiater, min första bil var en röd Fiat 128 sportcoupe-72 som man borde sparat.
Den enda bil jag ägt med handgas.... undrar fortfarande när och hur den var tänkt att användas
perzzon sa:Det här är ju jättekul:
Ser ut som Båstnäs, inte alla bilder men några...Yonna sa:Här också stort bilintresse. Såväl som skogskonst:
Trädgårdsinteriör:
Och som vackra blomkrukor:
Men dem får vara prydligt parkerat förstås:
Själv använder jag bilar bara som kanotcykelsochmutsigahundartransport:
Men mest som fattransport:
Och för sexy bilder av rumpa och crocs när jag försöker laga den jävlaskitbilen igen. Så här den första bil-med-kvinna-som-sexobjekt-bild i den här tråden:
Här liten mer skogskonst på min Flickr: https://www.flickr.com/photos/yonnabjorkkvist/albums/72157681241356330
Bengt-re sa:Bilar är äckliga, men kan vara bra för att köra cyklar i.
Det är inte PK med bilar idag - att vara bilintresserade är ungefär lika socialt accepterat som att gilla knark.
Fin!K sa:Bild på den sista av de roliga
Här i majorna är det orimligt poppis med knark och rimligt opoppis med bilar, så ja kanske :)LesGrossman sa:Bengt-re sa:Bilar är äckliga, men kan vara bra för att köra cyklar i.
Haha möjligtvis i Majorna!
bjorre sa:Elknark är framtiden!
RasmusOlofsson sa:Bengt-re sa:Det är inte PK med bilar idag - att vara bilintresserade är ungefär lika socialt accepterat som att gilla knark.
Allt som innehåller ordet "EL" är PK, elbil.
Tomcaten sa:Det finns mycket intresse för bil-varan trots man cyklar.
båtbensbudet sa:Tomcaten sa:Det finns mycket intresse för bil-varan trots man cyklar.
Fin merca. Men den där porschen men ser kofångaren av.. Är det en 69-73a lr kanske tom en singer lr ngt dylikt, den där lacken ser inte riktigt orginal ut? :)
qma sa:Jag har inte ens körkort men behöver det så vilket år som helst nu...
Inget seriöst intresse men när jag ändå är trött och kollar på TV så kollar jag gärna på bättre bilmek-kanaler. Vet inte att jag vill meka med bilar men att se på är fridfullt och intressant :)
Tomcaten sa:Hej. Jag skulle inte våga säga en singer utan en vanlig targa-modell ifrån den fina tiden.
Mer av Hammern för den som gillar den. Den är fläskfet.
ForesterGuy sa:Du försöker bara trissa Yonna att starta en Youtubekanal... ;-)
perzzon sa:Här i majorna är det orimligt poppis med knark och rimligt opoppis med bilar, så ja kanske :)LesGrossman sa:Bengt-re sa:Bilar är äckliga, men kan vara bra för att köra cyklar i.
Haha möjligtvis i Majorna!
Tror VÄLDIGT få har något problem med bilintresse.
Det folk generellt har problem med är ju massbilismen.
Det är ett samhällsproblem inte ett individproblem.
EDIT: Så här såg det förresten ut för några år sen i området när något bilföretag annonserat:
Appropå cykelforum
Kneecap sa:Tomcaten sa:Hej. Jag skulle inte våga säga en singer utan en vanlig targa-modell ifrån den fina tiden.
Mer av Hammern för den som gillar den. Den är fläskfet.
Tjena!
Färgen är nästan som den enda Singer jag kört (en av två i Sverige) men ser mer ut som en originalfärg, typ Lind Grün.
Fulkinesen sa:Varför skulle cyklister vara mindre bilintresserade än genomsnittsbefolkningen? Försöker du dig på en generalisering?
Jag var bilintresserad innan jag började cykla... numera kombinerar jag de två:
För några år sedan såg det ut så här:
Svampabanan?Raggamuffin sa:Favoriten hittills, skulle aldrig sålt men så är det ju ofta :) 7 säsonger ihop och svek mig bara 2 gånger.
team_hink_racing sa:Svampabanan?Raggamuffin sa:Favoriten hittills, skulle aldrig sålt men så är det ju ofta :) 7 säsonger ihop och svek mig bara 2 gånger.
båtbensbudet sa:Va har du bara kört EN singer?