Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med föregående talare. Hade problem med bromsarna på bilen ett tag och som jag minns det från ett bilforum så ska BTs vara lika bra som CRCs.
Liten brasklapp, BT ändrar ibland sina recept/leverantörer så det kan vara yesterdays news.
man vet att man cyklar för mycket/blivit för gammal när CRC läses som Chain Reaction Cycles.så ska BTs vara lika bra som CRCs.
Har samma erfarenhet, mer en hälften kvar men gaset slutJag upplever att drivgasen tar slut innan vätskan i BTs, det händer ofta. Beroende på hur många man gör av med i månaden är det ett problem eller ej.
Jag köper lådor med CRC från mapodo.de istället.
Så sant, så sant.Liten brasklapp, BT ändrar ibland sina recept/leverantörer så det kan vara yesterdays news.
Jag brukar oftast låta getingar vara (förutom om boet sitter olägligt till, ur mitt perspektiv som människa), men ibland slår jag ihjäl dom med en flugsmälla. Same same tänkte jag och slog till bromsarna med flugsmällan, men det hände inte ett jävla skit! Är det receptet på flugsmällan som ändrats eller vad gör jag för fel?Så sant, så sant.
Hade en geting surrandes runt i garaget och i ren desperation grep jag efter något... Som råkade vara biltemas bromsrengöring. Splash. Lo and behold, getingjäveln frös i luften och trillade ned, stendöd. Direkt. Wow.
Det var de blå flaskorna vill jag minnas.
Sen ändrades de till gula, men same same tänkte jag, när jag skulle ha ihjäl ett helt getingbo. Så jävla effektivt som det är så kommer de väl kola direkt, allesamman. Sagt och gjort, sprayade in i boet med gula flaskan, och till min förvåning dog de inte utan det började surra och ha sig där inne, och de började komma ut. Tur det inte var ett så stort bo. ?
Så ja, de ändrar receptet ibland.
Tips till nästa gång...dammsugare med långt rör..röret mot öppningen och sen på med dammsugarenSå sant, så sant.
Hade en geting surrandes runt i garaget och i ren desperation grep jag efter något... Som råkade vara biltemas bromsrengöring. Splash. Lo and behold, getingjäveln frös i luften och trillade ned, stendöd. Direkt. Wow.
Sen ändrades de till gula, men same same tänkte jag, när jag skulle ha ihjäl ett helt getingbo. Så jävla effektivt som det är så kommer de väl kola direkt, allesamman. Sagt och gjort, sprayade in i boet med gula flaskan, och till min förvåning dog de inte utan det började surra och ha sig där inne, och de började komma ut. Tur det inte var ett så stort bo. ?
Biltemas bromsrengöring kommer från CRC.Så sant, så sant.
Biltemas bromsrengöring kommer från CRC.
Likaså deras multispray.
Jag har själv sett att det står CRC på kartongen de fyller på hyllorna från.