Biltemas nya BMX

ALK

Medlem
Biltemas nya BMX
Hej, någon som kan guida mig om Biltemas nya BMXer är prisvärda för pengen. Cykel kommer hoppas från små trappor, trottoarkanter, lämnas på skolan, slängas på lekplats, cyklas i små skogar och behandlas allmänt illa.
826E08BF-E076-47B0-B236-02FA5767840A.png
7333414C-FE27-4D01-83B7-C729C28D02F6.png826E08BF-E076-47B0-B236-02FA5767840A.png

Bilagor

• 8E9C75AA-CAD4-4896-800C-368F45375E40.png
    8E9C75AA-CAD4-4896-800C-368F45375E40.png
    31.6 KB · Besök: 95

classic

Aktiv medlem
Biltemas nya BMX
Lite mer utförligt. Den funkar säkert ok. Det är bara ett barn som skall använda den. Men börjar han köra mer extremt hade jag bytt ut den. Kolla bara, kedjaskydd i plast. Det säger väl allt om, att biltema inte här någon större koll på grejorna. Det är nog lite som när jag hjälpt kompisar att leta mountainbike. Så skickar dom massa länkar på olika jätte billiga cyklar. O jag får förklara att det är mountainbike liknande cyklar. Dom ser ut som mountain bikes. Håller antagligen inte. Även om dom håller, är dom tråkiga att cykla pga av vikt o allmänt fattiga komponenter. Lite samma med denna. Men biltema är enkelt. O ditt barn märker nog ingen skillnad ändå. Bestäm du vad som är bäst för dig

mtb565

Aktiv medlem
Biltemas nya BMX
Vad jag har sett av tidigare modeller av Biltemas BMX att hjulen tål nästan inget stryk alls, dom tål i princip bara att cyklas "normalt" på.

Rassemouse

Aktiv medlem
Biltemas nya BMX
Hade en biltema bmx för typ 15 år sedan. Den funkade helt okej förutom bromsvajrarna som gick av och sprack. Hände mer än en gång, för dum (eller ung och fattig) som jag var så köpte jag nya på biltema...

Acadian

Aktiv medlem
Biltemas nya BMX
Man kanske inte kan jämföra Biltema med Walmart rakt av och de här grabbarna hoppar ju och har sig. Men nånstans i närheten kan jag tänka mig att biltemahojen ligger.

Biltemas nya BMX
Efter att ha erfarenhet av att skruva Scott's billigare BMXer (t.ex volt-x30/20/10) så vågar jag inte tänka på hur risiga dessa kan vara.
Visst, det ser ut som en BMX men kommer knappast skänka någon vidare cykelglädje.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer