Blockettråden 2

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
På tal om något helt annat men men ändå privata köp å säljämnet så fick jag som svar på en köpesannons att gejen jag söker finns å köpa hos handlare på internet...
Alltså, tack för hjälpen men jag visste det:-)

/T
Har du kollat hos din LBS också? De saluför ofta grejer.

Avd: allt för att hjälpa en fellow happyit. 😁

SåsenFrÅsen

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Den här känns lite skum va?
Screenshot_20210219-195858.pngScreenshot_20210219-195916.png
Screenshot_20210219-195858.png
Screenshot_20210219-195916.png

moros

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det vad väl ändå ett lite väl högt nypris?
Möjligtvis med alla låsen inräknat? Eller så är det sadeln som drar upp priset? "Kvalitetssadel med svart sadelstolpe i anodiserat aluminium."

Nej men ärligt, det är ju en nolla för mycket på både ord pris och begärt pris. Så måste det vara, felskrivning. Enda. Logiska

Senast ändrad:

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2

123456789

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Den kan väl aldrig ha kostat 29' ny? 9' möjligtvis...
Jag sålde en zakar i somras för 3500.
Syncros styre stam stel gaffel, köparen fick med en nyservad reba. Bontrager hjul och lite bling bling. Plus ett svindyrt lås från abus.... tyckte jag var rimligt .... Men alla säger ju att det är brist på cyklar nu så ..... 😁

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag sålde en zakar i somras för 3500.
Syncros styre stam stel gaffel, köparen fick med en nyservad reba. Bontrager hjul och lite bling bling. Plus ett svindyrt lås från abus.... tyckte jag var rimligt .... Men alla säger ju att det är brist på cyklar nu så ..... 😁
Du får ringa köparen och informera om det nya prisläget och fråga när personen i fråga har tänkt att skicka dig mellanskillnaden. Inklusive ränta. 😁

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Två å fem för den???? Nej nu....!!!!
Det var ju nån diskussion om man kan ta fem för en canyon nånting som är hundra miljarder gånger bättre än det där som knappt duger som bojsänke ens. Usch!

/T
En mer rimlig prisbild skulle det givetvis stå. Jag ber om ursäkt för eventuellt morgonkaffe i vrångstrupe. 😁

Raggamuffin

Aktiv medlem
Blockettråden 2

InlineOla

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Är det coronabristen på cyklar som gör att man med gott samvete kan lägga ut en 1 år gammal hojj för 8000 mer än den kostar ny?

Screenshot_20210227-214232.png

Bornlikethis

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Är det coronabristen på cyklar som gör att man med gott samvete kan lägga ut en 1 år gammal hojj för 8000 mer än den kostar ny?

Visa bilaga 472282

Men köper du från en ny från Canyon för 8000 billigare får du ju inte gaffeln kapad och orangea "Decals"

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer