Blockettråden 2

Bonzo

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Nu är vi lite OT :LOL: men nej, det är inte olagligt. Det är däremot olagligt att köpa sexuella tjänster i Sverige
Oavsett så var det ju varken frågan om köp- eller försäljning av sexuella tjänster i den aktuella annonsen, då det ingår i priset.

Jag har hört "av en kompis" :rolleyes: att det brukar funka likadant på massageinstitut. Du betalar för massagen, och eventuell bonusbehandling bjuder de på för att vara snälla.

Crocko

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Kanske nån fiffig kan göra nån plugin som alltid kör en pricerunnercheck på alla grejer som hävdar nypris? En ”OckerBlocker”.

Intressant, men är det inte en timme hos psykologen som behövs?
Att röda lappar och gigantiska rabatter går hem i alla led av konsumption är väl etaberad fakta. ju högre pris köparen kan tro att vara betinhgar, ju större "vinst" gör köparen.
Detta är hela den idiotiska anledningen till dagens prissättningar.

Mashimaro

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Den där Santa Cruz Bullit väcker lite ha-begär, men priset gör ju att den är klockren i denna tråd. Angående den cykeln: Är det verkligen så att Santa Cruz år 2009 gjorde en cykel som inte har utbytbart växelöra?
1613131941441.png

Valhalla_

Aktiv medlem
Blockettråden 2

velovin

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Den här tomten lägger ju upp annonsen gång på gång.
Gillar speciellt säljargumentet att han minsann har en genomgående bult istället för en starnut, mycket styvare!! 😂

Man kan ju även undra varför han servat en massa delar (gaffel, nav, osv) om det är nya grejor? Så roligt är det inte att riva en gaffel.

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Glöm inte tacx neo1an för 10k! Är nog bara sekten i Swedish ZWiFt riders som kan tänka sig betala det.
Tack moderatorn som redigerade mitt inlägg om min "invit om att sälja, bjuder på det utan varning denna gång" när jag skrev att någon gärna får köpa min neo1 för 7k (jag betalade 6k för den ju i vintras) för att belysa att 10k är ocker. Snarare den annonsen som borde tas bort från forumet, men det är väl annonserna som genererar pengar... Jag loggar ut.
Screenshot_20210216-083352_Chrome.jpg

Senast ändrad:

wukkaN

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Tack moderatorn som redigerade mitt inlägg om min "invit om att sälja, bjuder på det utan varning denna gång" när jag skrev att någon gärna får köpa min neo1 för 7k (jag betalade 6k för den ju i vintras) för att belysa att 10k är ocker. Snarare den annonsen som borde tas bort från forumet, men det är väl annonserna som genererar pengar... Jag loggar ut.Visa bilaga 470138
Mitt inlägg blev även det redigerat, fick dock ingen notis om det. Nu ser det ju bara konstigt ut :/

weldion

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Den här tomten lägger ju upp annonsen gång på gång.
Gillar speciellt säljargumentet att han minsann har en genomgående bult istället för en starnut, mycket styvare!! 😂
Får inte heller ihop det där bygget till 30k. Tänkte det satt en riktig finram på den, men den vekar bara kosta 1k6kr och det gör inte mycket på totalsumman.

jomper

Forumpappa
Forumvärd
Blockettråden 2
Ledsen @NickPick, men skulle vi granska priset på varje annons så skulle vi behöva ta betalt för att annonsera och fastna i evighetsdiskusioner med varenda annonsör. Ingen behöver rapportera en annons för att den tycker att priset är för högt, det visar sig genom att varan inte blir såld. Eller så blir den det - och då var det ju inte för högt.

Putte--

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Känns ju seriöst...

Bilagor

• Screenshot_20210216_201229_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_20210216_201229_com.facebook.katana.jpg
    226.2 KB · Besök: 287
  • Screenshot_20210216_201236_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_20210216_201236_com.facebook.katana.jpg
    230.9 KB · Besök: 285
  • Screenshot_20210216_201224_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_20210216_201224_com.facebook.katana.jpg
    222.2 KB · Besök: 265

tmalm

Aktiv medlem
Blockettråden 2
På tal om något helt annat men men ändå privata köp å säljämnet så fick jag som svar på en köpesannons att gejen jag söker finns å köpa hos handlare på internet...
Alltså, tack för hjälpen men jag visste det:-)

/T

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer