Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu är vi lite OTMenade att sälja sexuella tjänster är straffbart i Sverige.
Oavsett så var det ju varken frågan om köp- eller försäljning av sexuella tjänster i den aktuella annonsen, då det ingår i priset.Nu är vi lite OTmen nej, det är inte olagligt. Det är däremot olagligt att köpa sexuella tjänster i Sverige
Nu är vi lite OTmen nej, det är inte olagligt. Det är däremot olagligt att köpa sexuella tjänster i Sverige
Kanske nån fiffig kan göra nån plugin som alltid kör en pricerunnercheck på alla grejer som hävdar nypris? En ”OckerBlocker”.
Förutom priset, som nog har en nolla för mycket, vad är det man bör se på den inzoomade bilden?
60.000 vid bygge 2014 eller vad menas med det uttrycket tro?Förutom priset, som nog har en nolla för mycket, vad är det man bör se på den inzoomade bilden?
Jag vet inte, men stackars sate som betalat 60k för en cykel som ser ut att ha kostat ca 30k ny.. ?60.000 vid bygge 2014 eller vad menas med det uttrycket tro?
Förutom priset, som nog har en nolla för mycket, vad är det man bör se på den inzoomade bilden?
Nej de sitter framobakMja, för mig ser det ut som att gaffelbenen sitter bakom styrhuvudet, alltså gaffelkronorna sitter bakofram men min dåliga syn kanske lurar mig eftersom ingen annan reagerar på det? ?
Nej de sitter framobak![]()
Den där Santa Cruz Bullit väcker lite ha-begär, men priset gör ju att den är klockren i denna tråd. Angående den cykeln: Är det verkligen så att Santa Cruz år 2009 gjorde en cykel som inte har utbytbart växelöra?
Visa bilaga 469546
Denna kan inte vara från 2015.
Luktar 2009 om den.![]()
Säljes: S-Works
Ram: Specialized S - Works Stumpjumper FACT10 carbon Dämpare: Rockshox SID Team RL 80 mm Drivlina och bromsar: Srahappyride.se
Det är den värd.Jag kan inte mycket om Klein men det här är ändå den dyraste begagnade sykkelen jag någonsin sett:Visa bilaga 470063Visa bilaga 470062
Det känns som om man ser vissa annonser dagligen nu när man kan betala för att förnya, som den här. Den gick från 3500, till 3000, och nu 2500.
Glöm inte tacx neo1an för 10k! Är nog bara sekten i Swedish ZWiFt riders som kan tänka sig betala det.
![]()
Säljes: Octane One Zircus 2021 Kustom-Build. Nytt allt och servat till max
Byggvärde ca 30.000kr. Alla dirtar är slutsålda i hela Europa även delar var svårt att f&ahappyride.se
Den här tomten lägger ju upp annonsen gång på gång.
Gillar speciellt säljargumentet att han minsann har en genomgående bult istället för en starnut, mycket styvare!! ?
Tack moderatorn som redigerade mitt inlägg om min "invit om att sälja, bjuder på det utan varning denna gång" när jag skrev att någon gärna får köpa min neo1 för 7k (jag betalade 6k för den ju i vintras) för att belysa att 10k är ocker. Snarare den annonsen som borde tas bort från forumet, men det är väl annonserna som genererar pengar... Jag loggar ut.Glöm inte tacx neo1an för 10k! Är nog bara sekten i Swedish ZWiFt riders som kan tänka sig betala det.
Mitt inlägg blev även det redigerat, fick dock ingen notis om det. Nu ser det ju bara konstigt ut :/Tack moderatorn som redigerade mitt inlägg om min "invit om att sälja, bjuder på det utan varning denna gång" när jag skrev att någon gärna får köpa min neo1 för 7k (jag betalade 6k för den ju i vintras) för att belysa att 10k är ocker. Snarare den annonsen som borde tas bort från forumet, men det är väl annonserna som genererar pengar... Jag loggar ut.Visa bilaga 470138
Får inte heller ihop det där bygget till 30k. Tänkte det satt en riktig finram på den, men den vekar bara kosta 1k6kr och det gör inte mycket på totalsumman.![]()
Säljes: Octane One Zircus 2021 Kustom-Build. Nytt allt och servat till max
Byggvärde ca 30.000kr. Alla dirtar är slutsålda i hela Europa även delar var svårt att f&ahappyride.se
Den här tomten lägger ju upp annonsen gång på gång.
Gillar speciellt säljargumentet att han minsann har en genomgående bult istället för en starnut, mycket styvare!! ?
Inte bara gafflarna på alla tre, utan även sadelvinkel och vinkel på bromsreglage.Känns ju seriöst...
Ser ut som en tidig monstercross :)Spännande kombination av styre och växel/bromsreglage på den här cykeln från marketplace. Ursäkta låg upplösning.Visa bilaga 470170
Yoann Barelli har i alla fall förklaringen på bromsreglagens vinkelInte bara gafflarna på alla tre, utan även sadelvinkel och vinkel på bromsreglage.
Magiskt bra skisser. Även en lekman förstår.Yoann Barelli har i alla fall förklaringen på bromsreglagens vinkel
Det är inte lyx piffs första cyckelannons.
Nä, Lyx Piffs verkar vara en flitig cykelförsäljare.Det är inte lyx piffs första cyckelannons.
Visa bilaga 470611
Helstel & slicks - perfekt för stigen! Undrar hur den är trimmad,?
Priset är väl iof. rimligt.
Håller inte med, prisen är orimligt låg. Kanske inte ok?
Fast iofs mtp tråden om pris på gammal canyon så kanske tusenlappen för beg helstel är rätt? Men känns väl billigt i mina ögon.
/T