Blockettråden 2

weldion

Aktiv medlem
Blockettråden 2
AFA2D2CC-C3E0-4E93-B528-3D494EF99AE0.jpeg

Tomaso

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Akronym

Aktiv medlem
Blockettråden 2

LFN

Aktiv medlem
Blockettråden 2

kais01

Aktiv medlem
Blockettråden 2
det här var också rätt roligt:

"Priset va sänkt 3500 för att se om den såldes snabbare.. Nej blev nog mer oseriösa som skrev. Pumpade däcken och cyklade lite lugnt på den idag = Priset går upp igen, för underbar att cykla på.. "

och 9000 kanske närmar sig ett covid-marknadsvärde. angivna nypriset tror jag faktiskt någorlunda stämmer. en likadan alu kostade 2006 knappt 25k, fast med dropper. har en sådan, och den är fortfarande då och då i fullt njutbar tjänst. t ex blir det den cykeln senare idag:)

OldBones

Aktiv medlem
Blockettråden 2

OldBones

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Onekligen en prisvärd och snabb hoj, tänkte först slå till på den för att lacka om ramen bara.. Sen såg jag sadelklämman 🙄

Av de 3 (!) 2012 modellen av Aeroad jag vart spekulant på har alla haft samma sönderdragna sadelklämma 🤔

Bilagor

• Screenshot_20210727_122217.jpg
    Screenshot_20210727_122217.jpg
    151.3 KB · Besök: 407

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Ja jag vet, det är billiga poäng och lågt hängande frukter. Men det blir ju inte mindre roligt för det.

Redigerat: Avd: risken minskar för den som avstår särskrivning.

Bilagor

• Screenshot_20210729-075843.jpg
    Screenshot_20210729-075843.jpg
    193.1 KB · Besök: 277

Putte--

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Visa bilaga 503390

Hmmm, min gamla honzo som jag sålde i söndags för 9000kr... var jag för billig?
Nja. Jag har oxå sett den där och han tycker väl att den är mer värd pga 140mm gaffeln, det ser ju bra ut men du ändrar ju geon rätt mycket mer 20mm mer slag. Men jag skulle inte lägga 15.000 på den.

Calcifer

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Nja. Jag har oxå sett den där och han tycker väl att den är mer värd pga 140mm gaffeln, det ser ju bra ut men du ändrar ju geon rätt mycket mer 20mm mer slag. Men jag skulle inte lägga 15.000 på den.
Den enda förändringen säljaren tycks ha gjort sen han köpte den av mig för mindre än en vecka sen är att sätta dit en mindre bromsskiva fram, det satt 203 fram när jag sålde den.

Han har till och med kopierat min annonstext och sen gjort några små tillägg..

Tråkigt att den hamnade hos någon som bara vill försöka göra sig en snabb hacka 😞

Fredrik S

Aktiv medlem
Blockettråden 2

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Den enda förändringen säljaren tycks ha gjort sen han köpte den av mig för mindre än en vecka sen är att sätta dit en mindre bromsskiva fram, det satt 203 fram när jag sålde den.

Han har till och med kopierat min annonstext och sen gjort några små tillägg..

Tråkigt att den hamnade hos någon som bara vill försöka göra sig en snabb hacka 😞
Du får försöka glädja dig med att det trots allt är "en av de bästa hardtails Kim har haft"... :rolleyes:

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer