jonte987
Aktiv medlem
Blockettråden 2
tmalm sa:andersson.n sa:
Den är nog bara lite drygt tjugo år gammal så...
/T
Undrar det. När kom den klar för skivor?
Ramen är lik en 2001 ultralite tycker jag
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tmalm sa:andersson.n sa:
Den är nog bara lite drygt tjugo år gammal så...
/T
tmalm sa:Är det skivbromsfäste på ramen? Ser bara på gaffeln.
Min första skivbromsade cykel köpte jag 2002 och jag var då sannerligen inte först med det.
/T
jonte987 sa:https://happyride.se/forum/read.php/1/5831/6037#msg-6037
Kanske är samma? Med tanke på inflation är det klart han måste ha ut lite till idag
andersson.n sa:jonte987 sa:https://happyride.se/forum/read.php/1/5831/6037#msg-6037
Kanske är samma? Med tanke på inflation är det klart han måste ha ut lite till idag
Bra minne, länka inlägg från 2003 :)
En pojkspoling som är fälld i något slags brottsmål? Kan ju lika gärna vara försök till bedrägeri.landen sa:Skulle köpa dessa.
Åker dit och det är ett par 9 år gamla ZIpp 404 (för visso).
Blankslitna limmade tuber på.
Bromsbanorna va som spetsiga gropar, rent farliga att köra på.
Säljaren "-jag kollade på Zipps hemsida och tyckte de såg ut som de nya"
NickPick sa:En pojkspoling som är fälld i något slags brottsmål? Kan ju lika gärna vara försök till bedrägeri.landen sa:Skulle köpa dessa.
Åker dit och det är ett par 9 år gamla ZIpp 404 (för visso).
Blankslitna limmade tuber på.
Bromsbanorna va som spetsiga gropar, rent farliga att köra på.
Säljaren "-jag kollade på Zipps hemsida och tyckte de såg ut som de nya"
aribr sa:Tyckte denna var lite rolig:
https://happyride.se/annonser/ad.php?id=104456
"... samt en liten spricka under Top tuben. Inget som påverkar styrkan av ramen men värt att nämna."
Tomcaten sa:hahaha, nähe såklart det är inget som påverkar tills den dagen ramen viker sig och ett av rören sticks in igenom kroppen.
Men fram tills dess har han ju typ rätt.
marr sa:Tomcaten sa:hahaha, nähe såklart det är inget som påverkar tills den dagen ramen viker sig och ett av rören sticks in igenom kroppen.
Men fram tills dess har han ju typ rätt.
Större risk du blir spetsas av din egen dörrsida....
cykloton sa:Någon som vill fynda? Crescent av Biltema typ från runt 2000. Rea just nu enligt annonsen ;)
cykloton sa:Någon som vill fynda? Crescent av Biltema typ från runt 2000. Rea just nu enligt annonsen ;)
Jag kanske missar något, men det är ju fälgbromsar.![]()
Säljes: Tävlingsklar Trek Émonda SL 6 Pro (strl 56)
Nära nyskick (125 mil enligt Strava). Bara hjulparet kostar 13000 kr. Den här cykeln pahappyride.se
tycker eventuellt att det saknas skivor innan den är ”tävlingsklar ”
Kanske några skivor ost att ha med som energi på tävlingen?Jag kanske missar något, men det är ju fälgbromsar.
Rubriken var satt till "Trek Emonda Disc" först men ändrades ganska snabbtJag kanske missar något, men det är ju fälgbromsar.
Det förklarar saken.Rubriken var satt till "Trek Emonda Disc" först men ändrades ganska snabbt
Slang? Vajer :pGillar bromsslangen, känns som det kan bli tufft att ta kurvorna