Peth
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Precis, en kortare stam och flytta fram sadeln en liten bit så är det klart!En schysst bikefit fixar det där ju.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis, en kortare stam och flytta fram sadeln en liten bit så är det klart!En schysst bikefit fixar det där ju.
Du är ett proffs ju!?Precis, en kortare stam och flytta fram sadeln en liten bit så är det klart!
... Jag är ganska säker på att har har en ställbar styrstam i någon låda...En schysst bikefit fixar det där ju.
Kanske OT,
men varför gillar folk att skicka "Hej, finns den kvar" sen hör man inget mer?
Eller klassikern efter lite messande. "Jag vill verkligen ha den och kommer imorn".(sen hör man inget mer).
Vad är det som är så intressant med att veta om en vara finns kvar?
Och har folk så dålig koll på sin ekonomi efter att de suttit och räknat på den under natten och kommit fram till att de ej har råd och skiter i att höra av sig.
Neh känns mysko att lägga ut Blocket annonser.
Dessutom börjar frågorna om varan finns kvar poppa in minuter efter att annonsen blivit upplagd. Är det början på ett bedrägeriförsök? Försöker de få tag i annonsören mailaddress? Varför? Hur skulle de kunna tjäna något på det? Jag svarar alltid genom blockets meddelandefunktion för då får frågeställaren inte min mailaddress.Kanske OT,
men varför gillar folk att skicka "Hej, finns den kvar" sen hör man inget mer?
Eller klassikern efter lite messande. "Jag vill verkligen ha den och kommer imorn".(sen hör man inget mer).
Vad är det som är så intressant med att veta om en vara finns kvar?
Och har folk så dålig koll på sin ekonomi efter att de suttit och räknat på den under natten och kommit fram till att de ej har råd och skiter i att höra av sig.
Neh känns mysko att lägga ut Blocket annonser.
Helt beroende på annons förvisso men personligen frågar jag ofta om varan är kvar direkt pga att jag ett otal gånger svarat typ 10-30 minuter efter annonser blivit upplagda och sagt att jag är väldigt intresserad och får svaret att den redan är såld.Dessutom börjar frågorna om varan finns kvar poppa in minuter efter att annonsen blivit upplagd. Är det början på ett bedrägeriförsök? Försöker de få tag i annonsören mailaddress? Varför? Hur skulle de kunna tjäna något på det? Jag svarar alltid genom blockets meddelandefunktion för då får frågeställaren inte min mailaddress.
Det är en Texas Longhorn cykel
Haha, kollade på den där annonsen men tänkte inte på vikten. Får nog lov att säga att det är någon form av rekord.
Dessutom har den "upp till 24 växlar på cyklen".inte lika lätt som denna https://happyride.se/annonser/stadscykle.152534/Visa bilaga 485254
Här var jag, uppenbarligen, pucktvåa. Värsting dock...Den är ju bara 8 år gammal...![]()
Säljes: Giant XTC Advanced SL 29er -2013 Medium
Jag säljer nu min värsting-hardtail från 2013, en Giant XTC Advanced SL 29er, strl. medium. Den perfekthappyride.se
Visst, inget klipp, men jag har sett många annonser nu under Covid där man får mindre för 20 000.Här var jag, uppenbarligen, pucktvåa. Värsting dock...
Denna cykel e väl ingen Vasa cykel. Tänkte köpa nått för längre turer
Tror nog den passar ypperligt för just lätta lopp som cykel-vasan eller längre turer.
Tror jag knappast. Med reservation för att jag inte kan något om denna modell men hela och funktionabla cyklar i vuxenstorlek brukar gå för minst 1500-2000.
Såg också den. Lite väl kreativt va?Men alltså, vafan.
Visa bilaga 486242![]()
Giant Sierra ( Surly Pack Rat ) säljes i Borås - Blocket
5000 kr - Herrcyklar - Borås - Pålitlig pendlingscykel (och/eller trekking-, touring-) av Giant, byggd i slitstarka 4130 Chromoly. Mest likvärdiga cykeln p...www.blocket.se
2000-4000 kr skulle jag säga att den är värd, beroende på skick.
Jag såg någon "surly crosscheck replica" för några veckor senSåg också den. Lite väl kreativt va?
Vad är det för nåt? En äkta Giant eller är det en yosemite som fått nya klistermärken?Men alltså, vafan.
Visa bilaga 486242![]()
Giant Sierra ( Surly Pack Rat ) säljes i Borås - Blocket
5000 kr - Herrcyklar - Borås - Pålitlig pendlingscykel (och/eller trekking-, touring-) av Giant, byggd i slitstarka 4130 Chromoly. Mest likvärdiga cykeln p...www.blocket.se
Förlåt om jag kränker säljaren men det här styr/gaffelröret..
Det sitter spacers som hade räckt till tio cyklar under styrstammen. Paddlarna fungerar säkert, det är mest en smaksak.Hur menar du "kränker säljaren"? Har du missat hetasta trendet på Blocket?
Vita paddlar till Sram reglage är cool!
Det sitter spacers som hade räckt till tio cyklar under styrstammen.
"Mycket cykel för pengarna!"Nej, dom räcker till precis en trendig blocket-cykel!
Mycket styrrör för pengarna..."Mycket cykel för pengarna!"
Mycket styrrör för pengarna...
Imponerande att du orkar upprätthålla kontakt efter det inledande svaret. Det blev ju inte så mycket bättre med tiden...Ah, ytterligare ett guldkorn ifrån mina annonser.
Angående Rocky Mountain Thunderbolt (ville ha 26000).
Ps Hittar nån en ny Rocky Mountain i sverige för 28.000, skicka länk Ds
Visa bilaga 487010
Dryga frågeställare får dryga svar.Imponerande att du orkar upprätthålla kontakt efter det inledande svaret. Det blev ju inte så mycket bättre med tiden...
Alltid lite roliga konversationer när man ska sälja på blocket. Sålde nyligen en racer jag lagt ut för 15papp. En kille skrev en massa om hur fin den verkade vara och att han verkligen var intresserad. Men han skrev också att han tyckte den var värd 10, så det var vad han var villig att ge och att jag borde överväga det.Ah, ytterligare ett guldkorn ifrån mina annonser.
Visa bilaga 487010
Ah, ytterligare ett guldkorn ifrån mina annonser.
Visa bilaga 487010