Earlslick
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Menar utan byxa och med byxa?Saknar illustrerande bild
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Menar utan byxa och med byxa?Saknar illustrerande bild
Min annons! Orkar inte ta fler bilder men vi kan alltid jämföra mer vid bytet, höhö ?Visa bilaga 510282
Vet inte. Känns bara urgh...:-) https://happyride.se/annonser/endura-pro-sl-bibshorts-xl-bytes-mot-likvardiga-l.166451/
Haha. Rolig annons, men fan vet om jag är sugen att dra på mig dom...??Min annons! Orkar inte ta fler bilder men vi kan alltid jämföra mer vid bytet, höhö ?
Förstoringen blir nästan komisk, därför tyckte jag att det behövde nämnas... ?
Det är ju vi. Självutnämnda.![]()
Specialized crosstrail Sport Disc
Köpa Specialized crosstrail Sport Disc. Begagnade hybridcykel till salu: Begagnad racercykel på 5 600 kr i Härryda. Hitta och köp Hybridcykeln i Härryda.www.begcykel.com
1400kr rabatt för en 5år gammal cykel ?
Sverige behöver en cykelpris polis!
Det är väl en sida som mer eller mindre är helt oseriös?![]()
Specialized crosstrail Sport Disc
Köpa Specialized crosstrail Sport Disc. Begagnade hybridcykel till salu: Begagnad racercykel på 5 600 kr i Härryda. Hitta och köp Hybridcykeln i Härryda.www.begcykel.com
1400kr rabatt för en 5år gammal cykel ?
Sverige behöver en cykelpris polis!
samma person har även en fem år gammal singlespeed mtb utan frambroms eller speclista för 15000kr ifall man känner sig sugen.
Jo förvisso, det finns över 1000st racer på blocket och över 50% platsar säkert i denna tråden!Det är ju vi. Självutnämnda.
Ingen koll på det.Det är väl en sida som mer eller mindre är helt oseriös?
Rapporterad och borttagen imorse, men nu har tomten lagt upp annonsen igen!För 85k hade jag nog hellre köpt en riktig MC.
Kul att folk ens försöker påstå att det skulle vara en cykel.
Härligt att vi fått bilskojare till cykelvärlden =D
"R***** är verksam i ett bolag eller förening där han har befattning som styrelseledamot. Han har åtalats vid domstol i ett rättsfall av brottmålkaraktär och en dom har fallit."![]()
Säljes: Giant Enduro (2021) (Medium) Shimano XT
SÄLJES ENBART VIA BLOCKET All kontakt vidarebefordras till Blocket: https://www.blocket.se/annons/goteborg/giahappyride.se
Kul att "bilskojaren" hittat till happy med sina annonser! Fortfarande samma vägg i kullavik :)
Man får en fin Husaberg för dom pengarna...För 85k hade jag nog hellre köpt en riktig MC.
Kul att folk ens försöker påstå att det skulle vara en cykel.
Lol copy paste från biltemas hemsida och står faktiskt dynga där :)![]()
Säljes: Yosemite X-dirt 27,5"
Säljer min MTB på grund av impulsköp samt att cykelns geometri passade inte min kropp. Så cykladehappyride.se
Visa bilaga 510928
Blir folk medlemmar enbart för att kränga en cykel? Är det sån köp/sälj-hets?
Wow, faktiskt 200 kr billigare än nypris!Lol copy paste från biltemas hemsida och står faktiskt dynga där :)
![]()
Elcykel 27,5" 7 växlar
Eldriven mountainbike för lättare terräng. 27,5″ stora hjul med 2,6″ breda däck, det vill säga lite bredare än normalt på en mountainbike. Anledningen är int...www.biltema.se
Ja, lagen kräver reflex, men bara om du cyklar i mörker.Visa bilaga 511304
Nog första gången jag sett reflexer på en DH hoj. Kanske nått svenskt lagkrav!
Ja, lagen kräver reflex, men bara om du cyklar i mörker.
![]()
Trafikregler - Transportstyrelsen
Trafikreglerna gäller överallt, både på vägarna och i terrängen – och terräng är enligt trafikförordningen allt som inte är väg. De gäller alla trafikanter.www.transportstyrelsen.se
Tror man får vara nöjd om den där bara väger 9 kgKanske bara en skrivfel: 4-5 kg -> 4+5 kg.
Det var nog 4*5.Tror man får vara nöjd om den där bara väger 9 kg
Tror man får vara nöjd om den där bara väger 9 kg
Den väger inga 4-5kg... men visst är d en titan ram?
Riktigt ball cykel en gång i tiden!
Jag hade en Team Issue en gång i tiden, med stålram där rören var ungefär den dimensionen. Inte min cykel på bilden, men samma årgång och färg.Tyckte redan att alun vara lite för matt och rör för tunna, men tänkte inte på att det är titan. Med stel gaffel skulle den vara fin till pendling!
Oki för en C64 med uberkomponenter.... men detta..... nja - jag bangar