Blockettråden 2

Blockettråden 2
Cannondale... ser inte ut som en cannondale i alla fall...
cannondale.JPG

Blockettråden 2
Den här Facebookanvändaren har två annonser ute just nu:
Denna Cannondalehojen, alldeles för billigt och med vad som ser ut att vara vinkelslipmärken på diagonalröret.

Samt en elsparkcykel, också den alldeles för billig

Screenshot_20210904-100231_Facebook.jpg

Blockettråden 2
För 85k hade jag nog hellre köpt en riktig MC.
Kul att folk ens försöker påstå att det skulle vara en cykel.

Bilagor

• Screenshot_20210904-145901_Chrome.jpg
    Screenshot_20210904-145901_Chrome.jpg
    313.4 KB · Besök: 339
Blockettråden 2

Kul att "bilskojaren" hittat till happy med sina annonser! Fortfarande samma vägg i kullavik :)
"R***** är verksam i ett bolag eller förening där han har befattning som styrelseledamot. Han har åtalats vid domstol i ett rättsfall av brottmålkaraktär och en dom har fallit."

Från mrkoll

Senast ändrad:
Blockettråden 2

Visa bilaga 510928

Blir folk medlemmar enbart för att kränga en cykel? Är det sån köp/sälj-hets?
Lol copy paste från biltemas hemsida och står faktiskt dynga där :)

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Ja, lagen kräver reflex, men bara om du cyklar i mörker.

Inte i bikepark dock och inte på stig heller, antar jag. Men om man cyklar från hem till parken, så behövs dom.

Blockettråden 2
Tyckte redan att alun vara lite för matt och rör för tunna, men tänkte inte på att det är titan. Med stel gaffel skulle den vara fin till pendling!
Jag hade en Team Issue en gång i tiden, med stålram där rören var ungefär den dimensionen. Inte min cykel på bilden, men samma årgång och färg.
A4C83A85-C140-46BB-B047-07FD55DC9987.png

Edit: när jag ser bilden från annonsen på en stor skärm och inte telefonen så tycker jag nog att svetsarna ser annorlunda ut jämfört med stålramen. Färgen är också betydligt mer titan än den blankpolerade ytan på stålramen. Om det är en Team Titanium så är det i det närmaste en enhörning. De såldes det inte många av, knappt någon alls i Sverige.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp