JBogevik
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag var nära. 28k för en 26-tummare. Det är mer än en tusenlapp per tum!?
Det är nog den mest ovettiga prissättningen som jag har sett sedan jag började med MTB.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag var nära. 28k för en 26-tummare. Det är mer än en tusenlapp per tum!?
Vem länkar Cannondale hardtailen här på köp och sälj, eller det trasiga specialized-hjulsetet?
Vi hade en bekant till familjen en gång i tiden, som sålde sin pickup till kilopris.Jag var nära. 28k för en 26-tummare. Det är mer än en tusenlapp per tum!?
Sammanlagt 52''....Jag var nära. 28k för en 26-tummare. Det är mer än en tusenlapp per tum!?
En nyfikenhet: hur besvarar du den typen av, ja låt oss kalla det, bud?Blocket är ju hopplöst, har själv en annons ute på icke cykelrelaterat, redan fått obligatoriska mailet: släpper du den för halva priset..
Högt utgångspris underlättar ju om det ska vara så!
Jag brukar ge dem ett högre pris än det jag satt från början.En nyfikenhet: hur besvarar du den typen av, ja låt oss kalla det, bud?
En nyfikenhet: hur besvarar du den typen av, ja låt oss kalla det, bud?
I sammanhanget, lite tidskrävande måhända, men uppenbarligen effektivt.När jag sålde en enduromc sist så skickade jag en länk till en typ 10 år äldre än min som gick för det pris han ville ge, hörde inget mer efter det...
10-delad Ultegra borde fungera med Tiagra 4600 men inte Tiagra 4700.1. Hur går det ihop med Ultegra-reglage och Tiagra växlar?
Så har jag också uppfattat det. Ultegra-reglage och Tiagra 4700 bakväxel går alltså alldeles utmärkt men då med 11-delad kassett.Tiagra 4700 har samma kabeldrag som Shimanos 11-delade grupper. Det ska alltså funka med Ultegra- eller 105-bakväxel. Däremot så funkar inte de 11-delade gruppernas växelreglage med Tiagra-växlar.
(Med reservation för att jag inte provat att det verkligen stämmer)
Spännande, får man då 11 växlar?Så har jag också uppfattat det. Ultegra-reglage och Tiagra 4700 bakväxel går alltså alldeles utmärkt men då med 11-delad kassett.
Spännande, får man då 11 växlar?
Någon på Shimano borde få sparken för det där.Om man använder en 11-delat kassett.
Som enda 10-delat Shimano gruppset har Tiagra 4700 bakväxel 1,7 shift ratio, som är samma som Shimano 11-delat.
Bara färgerna på komponenterna gör att ögonen tåras, inte av glädje förstås. Det finns ingen symmetri öht.Hmm fel storlek?Visa bilaga 584110
Kan syftet vara någon form av stöldskydd?Bara färgerna på komponenterna gör att ögonen tåras, inte av glädje förstås. Det finns ingen symmetri öht.
Den där har varit uppe innan, blev nog inte såld då av någon konstig anledning...Hmm fel storlek?Visa bilaga 584110
Satan. Den skall rakt till "fula hojar"-tråden utan att passera gå. Den får elcyklar och bilmärkescyklar att se ut som rena designdrömmarnaBara färgerna på komponenterna gör att ögonen tåras, inte av glädje förstås. Det finns ingen symmetri öht.
Personen i fråga har problem med ryggen.Hmm fel storlek?Visa bilaga 584110
Som nyskick, men säljs i använt skick
Visa bilaga 584129
Vad är tanken med ett sånt arrangemang? Jag förutsätter att det är nån slags scam men fattar inte riktigt hur. En 500kr trainer jag har till salu.
Han skickar TNT? Var det det som hände på söder häromdagen när en hel kåk fick utrymmas?
Det är ju bara bra! Gamla Tiagra var ju svåra att justera så man ändrade cable pull för att göra den mer lättjusterad om jag förstått det hela rätt. Kan själv intyga att det fungerar, har kört 11-delad GRX-bakväxel med 10-delad kassett och Tiagra-reglage, tyvärr blev den cykeln stulen.Någon på Shimano borde få sparken för det där.
Kanske, men det är iallafall bra att den är hel.Hmm fel storlek?Visa bilaga 584110
Tack, då avstår jag.Den är FAKTISKT inte hel, utan "måste laga hastigheten"
(vilket jag själv känner igen mig i...)
Visa bilaga 584190
www.facebook.com
Det stämmer med vad jag läst. När växlarna blev fler och fler blev toleranserna för små. Inte specifikt Tiagra utan alla 10+ delade LVG-grupper.Det är ju bara bra! Gamla Tiagra var ju svåra att justera så man ändrade cable pull för att göra den mer lättjusterad om jag förstått det hela rätt.
”Om ngn vet hur man bygger en gravel/cx ram så är det Ridley som varit en av de största på området länge.”
Dom är skitbra på att smälla på (inte riktigt) skitkomponenter och ta bra betalt?Är det inte dessutom så att den ramen inte ens görs av Ridley utan bara är en brande:ad Carbonda från Kina?
Vill man matcha vevarm och damaskuskniven i köket är detta ett kanonköp!Quarq säljes. Lite slitage på högerveven,,, 5500 för denna är helt sjukt egentligen. Brukar ju kosta strax över 5 i bra skick.