Blockettråden 2
Samma person uppar en allez sprint väldigt ofta också, det är väl billigt att annonsera, helt enkelt.Den stora frågan är vem som orkar tugga sig genom annonsen...
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma person uppar en allez sprint väldigt ofta också, det är väl billigt att annonsera, helt enkelt.Den stora frågan är vem som orkar tugga sig genom annonsen...
9/10 S-works som säljs på detta forum i de där priserna är killar som jobbar i cykelbutik som fått köpa en S-works för halva nypriset, cyklar lite och sen kränger med vinst. Väldigt förekommande och har flera vänner som gör/gjort så. Roligt att prova nya cyklar och samtidigt tjäna extra cash.Samma person yppar en allez sprint väldigt ofta också, det är väl billigt arta. Kinders helt enkelt.
Kanske får en plats i fulacyklar-tråden också?![]()
Säljes: Gravel/hybrid handbygge
Måste ses och upplevas! Jag har så mycket cykelprylar på hyllan, så nu väljer jag att bygghappyride.se
12' låter rent spontant som den övre delen av spektrat?
Nej det är lugnt. Hugg den du. ?Visa bilaga 608282
Visa bilaga 608281
Någon som är sugen på en 8 år gammal hoj för mer än nypriset?
URL
Ingen som slagit till på en hel månad alltså, undrar varför ?…https://happyride.se/forum/threads/blockettraden-2.1388084/post-4257335Kanske får en plats i fulacyklar-tråden också?
Dyra komponenter, ramen på ali kostar väl $100?Ingen som slagit till på en hel månad alltså, undrar varför ?…https://happyride.se/forum/threads/blockettraden-2.1388084/post-4257335
Kan nog i vissa fall vara bättre och sälja delarna löst, men tar ju mycket längre tid..Det här är säkert ok pris, men tänker lite… sålde en Inflite slx för 24k, har en aeroad slx med hedenhösbromsar som jag inte tror man får mer än 20k för komplett… är det bättre för mig att stycka den då?
Hardfront? Tycker den absolut kvalificerar sig till fula-cykel-tråden.Vettefasen om det är här eller i fula-cyklar-tråden den ska men jistanes. Sjukt ful-snygg-kul-känsla på den härVisa bilaga 608466
Supercool! Undrar hur det känns att bara ha bakdämpning.Vettefasen om det är här eller i fula-cyklar-tråden den ska men jistanes. Sjukt ful-snygg-kul-känsla på den härVisa bilaga 608466
Grymt häftigt hoj. ?Vettefasen om det är här eller i fula-cyklar-tråden den ska men jistanes. Sjukt ful-snygg-kul-känsla på den härVisa bilaga 608466
Är det får vän cykelexperten igen? Låter ju som treken ovanSnacka om fynd!! Cykeln är från 2016 men 2022 kostade samma modell 45.000 kr. De där sex åren emellan spelar ju NOLL roll?!!???
Nej är det inte Bikers Sweden AB tror jag?Är det får vän cykelexperten igen? Låter ju som treken ovan
Ja precis.Nej är det inte Bikers Sweden AB tror jag?
Vad är priset nu?Snacka om fynd!! Cykeln är från 2016 men 2022 kostade samma modell 45.000 kr. De där sex åren emellan spelar ju NOLL roll?!!???
Allmänt ställd fråga: var går egentligen gränsen för bedrägeri? Någon som känner sig hemma på området? Att skriva ut "nypris idag" när man släpper en hoj från 2016 kan jag bara tolka som ett försök att vilseleda eventuella spekulanter. (Det är ju full irrelevant information.)Snacka om fynd!! Cykeln är från 2016 men 2022 kostade samma modell 45.000 kr. De där sex åren emellan spelar ju NOLL roll?!!???
Är det nypriset som var år 2022 för 2017-årsmodellen personen skriver ut? Eller skriver personen ut nypriset för 2022-årsmodell?
I scenario två är det ju inte ens samma cykel, då jag antar att det är andra komponenter och förhoppningsvis uppgraderingar i ramen mellan 2017- och 2022-årsmodell. Vilket i mitt tyckte är uppenbart falsk marknadsföring/bedrägeri.
"få till det" kan ju betyda mycket...Dagens deal, pröjsa 500kr extra och du får en komplett cykel istället ???
Visa bilaga 608621
https://www.bjoornscykel.se/product...zgxMV2IVlzdQ7WG4Lfr_yQOE6vqI4GKsaAl0GEALw_wcBVilseledande marknadsföring av företag… anmäl!?
För övrigt är den eviga sparken ute igen. Från 60 utan hjul till 52 komplett… men grejen är att en ny från butik kostar också 52 ?
Den klassiska en nolla för mycket? Nej, jag ser inte heller några guldkorn.Jag vet inte om jag missat något men jag satsar på bud snarare än 25 lax.Visa bilaga 608772
Spontant lite många decimaler på 25 kr? Annars känns det svårmotiverat.Jag vet inte om jag missat något men jag satsar på bud snarare än 25 lax.Visa bilaga 608772
"Går det så går det"Jag vet inte om jag missat något men jag satsar på bud snarare än 25 lax.Visa bilaga 608772
Två nollor?Den klassiska en nolla för mycket? Nej, jag ser inte heller några guldkorn.
Två nollor. ?Två nollor?
Jag vet inte om jag missat något men jag satsar på bud snarare än 25 lax.Visa bilaga 608772