Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
På mitt (jätte)gamla Thuleräcke finns ett nummer på låsen och nycklarna, kolla om du har det och i så fall kontakta Thule med det?Alltså...frågar åt en vän.
Denna vän har tappat bort bägge nycklarna till sitt Thule Proride-räcke.
Hur faskien ska ja...han gå till väga nu mån tro?
Idéer???
Är grejorna låsta? Är det olåst eller om du har nyckelnumret, så har Bikester ett utbud av nycklar och cylindrar.Alltså...frågar åt en vän.
Denna vän har tappat bort bägge nycklarna till sitt Thule Proride-räcke.
Hur faskien ska ja...han gå till väga nu mån tro?
Idéer???
Problemet är att cylindern är "inkapslad" så det står ingenting, i vart fall inte synligt.Går att beställa via Thules hemsida. Nyckel nummer står på cylindern, iaf på mina cykelhållare.
Säker på det? Det är instämplat vid nyckelhålet. I alla fall på mina lås.Problemet är att cylindern är "inkapslad" så det står ingenting, i vart fall inte synligt.
De slutade med det för något år sedan.Säker på det? Det är instämplat vid nyckelhålet. I alla fall på mina lås.Visa bilaga 633383
Det fick bli ditt förslag så nu är det löst, om än olåst...Kan vara värt att ha med sig framgent att låsen inte är avsedda för annat än att hålla spontantjuven borta. Räckte med en skruvmejsel.Är det panik så går det att låsa upp med en stor skruvmejsel. Säkerhetsvärdet i själva låset är rätt lågt.
Se det som en extra lastsäkring ?Det fick bli ditt förslag så nu är det löst, om än olåst...Kan vara värt att ha med sig framgent att låsen inte är avsedda för annat än att hålla spontantjuven borta. Räckte med en skruvmejsel.
Det fick bli ditt förslag så nu är det löst, om än olåst...Kan vara värt att ha med sig framgent att låsen inte är avsedda för annat än att hålla spontantjuven borta. Räckte med en skruvmejsel.