Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
halov sa:Någon som känner till någon duktig LBS i Malmö? Känns som dom flesta är ganska amatörmässiga och rätt dyra. Gärna någon med intresse för renovering av äldre cyklar.
jonte987 sa:Kan inte påstå att jag träffat nån lbs som gett intrycket att de är så hemma på renovering av gamla cyklar. Hittar knappt nån som jag vågar låta röra min hoj överhuvudtaget.
Pavement i Lund verkar få många ?men jag har inte varit där. För skruv och annat man glömt beställa rekommenderar jag Staffanstorp.
Miss Lycka 2.0 sa:Finns bara (Sievert) Levins.
sanfar sa:Miss Lycka 2.0 sa:Finns bara (Sievert) Levins.
Nej, det finns väl två eller tre. Men jag går bara till Levins.
Miss Lycka 2.0 sa:Finns bara (Sievert) Levins.
Raggamuffin sa:sanfar sa:Miss Lycka 2.0 sa:Finns bara (Sievert) Levins.
Nej, det finns väl två eller tre. Men jag går bara till Levins.
Vilka två andra finns?
Riktiga då.
jonte987 sa:
Haha. Det låter helt otroligt. De verkar bara kunna shimano ja men det finns ju gränserJajjas sa:jonte987 sa:
Sätter inte mot fot där igen efter senaste besöket.
Lämnade min cykel för att fixa stickylever på ett par sram guide RS.
När jag skulle hämta ut den så satt det ett Shimano slx bromshandtag istället, ihop med resten av bromssystemet som fortfarande var sram guide rs.
Dom försökte dessutom förklara bort det med att Shimano slx var mycket bättre än det som satt på innan.
Men det passar inte ihop?
Har servat på bicisport efter det. Väldigt kunnig men han har lite tråkiga öppettider.
jonte987 sa:Haha. Det låter helt otroligt. De verkar bara kunna shimano ja men det finns ju gränserJajjas sa:jonte987 sa:
När jag skulle hämta ut den så satt det ett Shimano slx bromshandtag istället, ihop med resten av bromssystemet som fortfarande var sram guide rs.
Dom försökte dessutom förklara bort det med att Shimano slx var mycket bättre än det som satt på innan.
Har servat på bicisport efter det. Väldigt kunnig men han har lite tråkiga öppettider.
Nej, passar inte.
bicisport har jag sett på Facebook men blev inte klok på hur det funkar exakt.
Jajjas sa:jonte987 sa:Haha. Det låter helt otroligt. De verkar bara kunna shimano ja men det finns ju gränserJajjas sa:jonte987 sa:
Nej, passar inte.
bicisport har jag sett på Facebook men blev inte klok på hur det funkar exakt.
Jag brukar skriva till bicisport på Facebook och kolla om dom har öppet och fråga om dom kan lösa det jag vill ha gjort innan jag kör dit.
Har bara öppet torsdag och söndag (?) Men ibland kan man hämta/lämna cykeln även andra tider.
Utbildad på både Fox och rockshox så hör med honom när du ska serva.
Miss Lycka 2.0 sa:Cykelcity har inte konkat. Håkan sålde och nya ägaren la väl ner verksamheten?
Miss Lycka 2.0 sa:Cykelcity har inte konkat. Håkan sålde och nya ägaren la väl ner verksamheten?
jonte987 sa:Bikefix har jag inte heller besökt. De ska börja sälja Cube tror jag så kan ju vara kul att se.