Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BjornR sa:När IPA inte fungerat så har jag kört aceton. Jag tar däremot inget ansvar om acetonet äter färgen på fälgen.
Oskar sa:Tesa 4289...
Oskar sa:Tesa 4289...
Luktapåblommorna sa:Oskar sa:Tesa 4289...
Var %#@$& hittar en det? Har kollat igenom varenda bygghandel i Malmö.
Manurhin2 sa:Tycker personligen att klistret på tesan är mkt sämre än andra .
Har en rulle som jag inte använder längre ..........
Kan mäta bredd och skicka mot porto om nån är intresserad .
Manurhin2 sa:Tycker personligen att klistret på tesan är mkt sämre än andra .
Har en rulle som jag inte använder längre ..........
Kan mäta bredd och skicka mot porto om nån är intresserad .
Rockingman sa:I amerikanska forum verkar gorillatejp vara standard att köra med så det borde funka bra.
King_Lake sa:Jag kör med eltejp, funkar klockrent.
trampapådå sa:Värm på schwalbe tejpen med hårtork/varluftpistol. Formar sig och sätter sig bra då!
Nito sa:trampapådå sa:Värm på schwalbe tejpen med hårtork/varluftpistol. Formar sig och sätter sig bra då!
Är det försent att göra när den redan sitter på? Kan jag kanske testa att värma upp den och trycka ner den lite mer i skåran samt lägga på ett extra lager? Tror inte jag har tejp nog till att ta bort den tejpen som är på redan och dra två nya lager.
Vernersson sa:Jag gillar tejpen från e13.
Mycket lättarbetad och man behöver inte spänna upp den för att få den tight på fälgen som med vissa andra sorter.
jekyll sa:Jag har Tesas motsvarighet till Stans tejp. Köpte via EBay och fick ca 60m för ca 200:-
Tejpen är ganska styv och bänglig att hålla på med. Bäst funkade att ha hjulet på golvet och lägga på ca 10cm i stöten. Var noga med att få tejpen på rätt plats på fälgen.
För att trycka tejpen på plats la jag på däck och slang och pumpade upp och lät det det stå så några dagar.
Däcket poppade och tätade ganska omgående när det väl var dags för gucka och slanglöst.