Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:En storrulle Tesa precis uthämtad. Stans/Tesa har funkat fint för mig tidigare. 160:- från en ebay-säljare i Litauen.
Mitt problem med fälgband är att det är tunga.velovin sa:Det är just ett fälgband https://r2-bike.com/PRAXIS-WORKS-Rim-Tape-Tubeless-orange-32-mm
+1alex.asu sa:Smaken är väl som baken, men jag gillar schwalbes tejp och tycker den är förhållandevis lättjobbad och ger bra resultat.
Däremot lyckas jag aldrig bra när jag använt den gula som säljs som bland annat stans och wtb.
Nypåmtb sa:Var hittar jag bra tubless tejp för fälg med 34mm inre bredd? Har kört Schwalbe innan med gott resultat men hittar inte så breda. Tänkte köra på 36 mm om det finns.
Ville sa:Eltejp!
Dt Swiss, förslagsvis 32-33mmDammar av en gammal tråd.
Känner att det är dax att hoppa på tåget och bli modern och köra tubeless. Har ventiler och vätska men vilken tejp är det som gäller 2024? Fälgen är 30mm. Är det TESA 4289 jag skall jaga? Hade varit skönt att kunna köpa en rulle i lokala byggbutiken men anar att det kanske inte är så lätt.
Vill ha nåt funkis, lättarbetat och gärna billigt.