Fjärdebrunn
Aktiv medlem
Brevetlopp i Sverige 2017
Jag blir stolt glad som ett barn för mina medaljer. Känns bättre så. Rekommenderas.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
IngvarW sa:Bengt-re sa:neron sa:Längtar redan till den 7:e januari!!
Jag också underligt nog...
Troligen är man dum i huvudet...
Tror jag inte, är väl helt normalt att cykla 20 mil i januari :-). I min värld i alla fall men den kanske inte är någon bra referens.
Btw slängde min fru alla mina fina medaljer från min orienteringskarriär, även silvermedaljen från tiomila, irriterande. Får kanske ta och beställa brevetmedaljer för rejsen under 2017 ...
Bengt-re sa:GoranS sa:Tur att man aldrig betalt för någon medalj så att man slipper bli kränkt där också!
Jag har betalat för en medalj i år så får se om det dyker upp någon. Känns inte så viktigt i ärlighetens namn men kul test att se om det fungerar.
neron sa:Bengt-re sa:GoranS sa:Tur att man aldrig betalt för någon medalj så att man slipper bli kränkt där också!
Jag har betalat för en medalj i år så får se om det dyker upp någon. Känns inte så viktigt i ärlighetens namn men kul test att se om det fungerar.
Vi älskar medaljer! Här sitter styrelsen i Randonneur Sthlm och slickar kuvert. :-)
nypan sa:Härligt!
Efter ett par år med låg brevetmotivation har jag fått tillbaka lite lust att cykla igen. Ser verkligen fram emot 2017 :-)
Vi ses den 7/1!
nypan sa:Härligt!
Efter ett par år med låg brevetmotivation har jag fått tillbaka lite lust att cykla igen. Ser verkligen fram emot 2017 :-)
Vi ses den 7/1!
neron sa:Bengt-re sa:GoranS sa:Tur att man aldrig betalt för någon medalj så att man slipper bli kränkt där också!
Vi älskar medaljer! Här sitter styrelsen i Randonneur Sthlm och slickar kuvert. :-)
Konkret sa:neron sa:Bengt-re sa:GoranS sa:Tur att man aldrig betalt för någon medalj så att man slipper bli kränkt där också!
Inget vin att fukta läpparna med?
Bengt-re sa:IngvarW sa:Bengt-re sa:neron sa:Längtar redan till den 7:e januari!!
Tror jag inte, är väl helt normalt att cykla 20 mil i januari :-). I min värld i alla fall men den kanske inte är någon bra referens.
Btw slängde min fru alla mina fina medaljer från min orienteringskarriär, även silvermedaljen från tiomila, irriterande. Får kanske ta och beställa brevetmedaljer för rejsen under 2017 ...
Låter som en bra plan!
Och lite knäpp är ju bara sunt tror jag. Enda problemet är vad man svarar på frågan varför. Ont om bra svar på den...
Jenny W sa:Jag siktar in mig på 200k med start i Hässleholm nästa höst. Se det som en Happyrandorajd. Alla välkomna.
DT sa:Ååh.
Man kanske skulle göra comeback i randonnécirkusen...
GoranS sa:Fyra luringar på 2017 års schema!
NLC sa:Mmmm, cargobikebrevet! Jag ska ta med mig croissanter och kaffe.
moody sa:Skriver in mig i tråden på SuperApes order.
/E
Granman sa:GoranS sa:Fyra luringar på 2017 års schema!
Luringar? Vilka? Varför?
GoranS sa:Granman sa:GoranS sa:Fyra luringar på 2017 års schema!
Luringar? Vilka? Varför?
Vilken är dagen när man luras?
IngvarW sa:På senaste 20-milaren i uppsala var det i alla fall en cargobike med i någon kilometer. Tror dock inte han körde hela rundan...
kontrapunkt sa:IngvarW sa:På senaste 20-milaren i uppsala var det i alla fall en cargobike med i någon kilometer. Tror dock inte han körde hela rundan...
Jodå :-)
kontrapunkt sa:IngvarW sa:På senaste 20-milaren i uppsala var det i alla fall en cargobike med i någon kilometer. Tror dock inte han körde hela rundan...
ohellstrom sa:Får väl ändå tillåta mig att mena att det är aningen udda att inte använda det egentliga lastutrymmet till nånting alls...
ohellstrom sa:kontrapunkt sa:IngvarW sa:På senaste 20-milaren i uppsala var det i alla fall en cargobike med i någon kilometer. Tror dock inte han körde hela rundan...
Får väl ändå tillåta mig att mena att det är aningen udda att inte använda det egentliga lastutrymmet till nånting alls...
kontrapunkt sa:ohellstrom sa:Får väl ändå tillåta mig att mena att det är aningen udda att inte använda det egentliga lastutrymmet till nånting alls...
Reserverat för transport av cykel+cyklist om någon i den lilla grupp jag körde behövde bryta. Dock inget som behövdes alls denna gång.
neron sa:En webergrill känns klockrent att packa med! Man kan ju grilla både det ena och andra man hittar längs med vägen.
neron sa:ohellstrom sa:kontrapunkt sa:IngvarW sa:På senaste 20-milaren i uppsala var det i alla fall en cargobike med i någon kilometer. Tror dock inte han körde hela rundan...
Får väl ändå tillåta mig att mena att det är aningen udda att inte använda det egentliga lastutrymmet till nånting alls...
En webergrill känns klockrent att packa med! Man kan ju grilla både det ena och andra man hittar längs med vägen.
åberg sa:neron sa:En webergrill känns klockrent att packa med! Man kan ju grilla både det ena och andra man hittar längs med vägen.
Var det inte nåt cykelproffs som kallades för Kannibalen?
GoranS sa:åberg sa:neron sa:En webergrill känns klockrent att packa med! Man kan ju grilla både det ena och andra man hittar längs med vägen.
Var det inte nåt cykelproffs som kallades för Kannibalen?
Jo, någon rätt obetydlig och halvokänd. ;-)
Granman sa:Stämmer datumen för Södertälje?
300k den 15.april (påskafton), och 200k den 16.april (påskdagen)?
Peth sa:Bengt-re sa:IngvarW sa:Bengt-re sa:neron sa:Längtar redan till den 7:e januari!!
Låter som en bra plan!
Och lite knäpp är ju bara sunt tror jag. Enda problemet är vad man svarar på frågan varför. Ont om bra svar på den...
"Därför" och "än durå!" är två svar som alltid funkar, oavsett fråga.
Grimpeuse sa:Granman sa:Stämmer datumen för Södertälje?
Ojdå, undrar hur många vi blir?
Grimpeuse sa:Granman sa:Stämmer datumen för Södertälje?
Ojdå, undrar hur många vi blir?
GoranS sa:Ja, hen skickade ett brev till Wilhelm och bad honom komma med grillen. Utflödet av grillat kött mäts därför numera i enheten Weber (Wb).
Flanker sa:GoranS sa:Ja, hen skickade ett brev till Wilhelm och bad honom komma med grillen. Utflödet av grillat kött mäts därför numera i enheten Weber (Wb).
Jag skriver inte mycket här på Happy men läser desto mer. Och det här var nog en av de roligaste sakerna jag läst... Gapskrattar fortfarande inombords...
Och jo, nu har jag skrivit i tråden. Gjorde min premiärbrevet på Uppsalas 20-milare i maj förra året och det var ju så trevligt så jag kan tänka mig en favorit i repris.