Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ALK sa:Ja det verkar ju finnas rätt många som är nöjda med Alfine 8 så 1x11 räcker kanske…
Ok, naturligtvis funkar inte längden på en vanlig frambroms. Hur meckigt är det att byta och få till det bra med lång bromsslang?
Finns det något vettigt alternativ till deras honeycomb? Är det plywood som gäller eller finns det något lättare och roligare?
kallegunnar sa:Har hemmagjordlåda i4mm plywood. Väger klart mindre än byggplywooden som var innan. Har 2 klingor fram men aldrig ens monterat framväxeln. Klarar mig lätt på1x11 i platta linköping. Har ännu inte monterat frambromsen. Tycker det funkar prima utan. Ska dock monteras. Har en honeycomb om ngn villköpa. Saknar dock styrdämpare. Känns bra risky i nedförsbackarna i 35-40 när man kör i ngt gupp. Bara test påbilden. Skatten har hjälm o bälte
kallegunnar sa:Har hemmagjordlåda i4mm plywood. Väger klart mindre än byggplywooden som var innan. Har 2 klingor fram men aldrig ens monterat framväxeln. Klarar mig lätt på1x11 i platta linköping. Har ännu inte monterat frambromsen. Tycker det funkar prima utan. Ska dock monteras. Har en honeycomb om ngn villköpa. Saknar dock styrdämpare. Känns bra risky i nedförsbackarna i 35-40 när man kör i ngt gupp. Bara test påbilden. Skatten har hjälm o bälte
EchoDelta sa:...Ramen vägde in på 7,8kg har jag för mig, helt bar då, inga lager eller gaffel på.
ska väga den som den står på bilden i mitt första inlägg vad det lider.
.
Kekke sa:Härligt!
Börjar snart å bygga låda till min. En 8-åring och 4-åring plus kompis till en av dem ska få plats.
Utmaning.
Lassemannen sa:Har läst allt jag hittar om lastcykel och jag lutar mest åt en Bullitt. En mycket snygg cykel får man säga. Mycket nyfiken på vad ni som köpt i Danmark betalat för cykeln. Är det värt resan? 1x11 låter som om många är nöjd med så kanske väljer jag det. Tänkte köpa deras canopy. Hur länge har ni kört barn in den, till vilken ålder/längd? Är den värd pengarna? Sett en mycket högre canopy från USA (http://www.splendidcycles.com/products/bullitt-accessories/) men den är öppen i bakkant då styret är inne i den - någon som köpt/provat/sett ? Denna borde klara äldre barn då den är klart högre.
ALK sa:En Omnium och en Bullitt påutflykt.. Det där kräver nästan en RR?
ALK sa:Och... hur gick det på Kastrup med lastcyklarna? Fick ni paddla över?
NLC sa:Menar du att jag är onormal??
ohellstrom sa:NLC sa:Menar du att jag är onormal??
Det exakta ordvalet var "lätt avvikande" och du vet att det är menat som en komplimang ;)