fredrikforsberg
Aktiv medlem
[Byggtråd] Cargobike V2
Nu fick jag:
229.1 på vänster
231.1 på höger
Hoppas det stämmer!
229.1 på vänster
231.1 på höger
Hoppas det stämmer!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
frippegubben sa:Jag såg tacket till Uno Forsbergs och blev nyfiken, och efter att ha klickat fram din profil så ser jag att du bor i Örebro!
Jag bor i Karlskoga, så kanske kan vi ta en packcykelturné nån gång i sommar, om och när jag fått tummen ur och gjort klart min Bulltema.
Svetsen har krånglat på sistone, och tiden har farit iväg till annat så mitt bygge står still, men ambitionen har inte försvunnit...
fredrikforsberg sa:Tack marr! men jag hittade jag en på jobbet så det löste sig ändå! :)
Behöver dock fortfarande "locken" eller vad man nu kallar dessa??
marr sa:fredrikforsberg sa:Tack marr! men jag hittade jag en på jobbet så det löste sig ändå! :)
Topcap?
Hasse#7 sa:marr sa:fredrikforsberg sa:Tack marr! men jag hittade jag en på jobbet så det löste sig ändå! :)
Topcap?
Tyckte det verkade vara spacers som behövdes.
skrotfot sa:Fantastiskt bra byggt!
Ser fram emot en film på premiärturen. Nyfiken på att se hur cykeln beter sig samt att se hur stödet fungerar.
marr sa:Jag har säkert nån topcap jag kan skicka.
marr sa:Kikar när jag kommer hem, vill du ha likadana?
fredrikforsberg sa:marr sa:Kikar när jag kommer hem, vill du ha likadana?
Gärna, men är nöjd med olika också!
fredrikforsberg sa:Det börjar närma sig slutet, eller kanske början av flera mil av lycka?
Bakbromsen. Ska dit en arm under för extra support:
Vad tycks? Jag är sjukt nöjd!
Polera. :) Matchar styrstammen.fredrikforsberg sa:Styrpinnemek!
Skaffade ett aluminiumrör som jag konade i ändarna:
Vet inte om jag ska låta den vara borstad med klarlack eller lacka rosa eller svart??
Kikon sa:Polera. :) Matchar styrstammen.fredrikforsberg sa:Styrpinnemek!
Skaffade ett aluminiumrör som jag konade i ändarna:
Vet inte om jag ska låta den vara borstad med klarlack eller lacka rosa eller svart??