Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt jobbat! Kul att följa. Hur får du med cykeln på packraften? Såg rätt brötigt ut. Du får gärna dela med dig av någon bild på hela ekipaget.Ingen aning, bara en ide jag fick. Har bubblat ganska många olika tankar, klarlackad raw, ärgad koppar behandling, vantablack etc men kom fram till att jag ville ha nått poppigt. Cykeln kommer nog främst också att användas till transport när jag ska cykla tillbaka till bilen efter att jag forspaddlat med min packraft så extra kul att den matchar min båt.
Tanken var att styrstammen skulle fått samma behandling på en gång, men färgen(Montana Gold) gillade inte aluminiumen utan började bubbla. Får skaffa en annan primer och prova igen.
Har en specialare på G till handtagen i samma stuk om jag får till infärgningen ?
Btw. Behöver ett framhjul till cykeln, 29" 110x15mm. Svart, inte alltför smal innerbredd. Nån som har nått billigt de vill bli av med?
Snyggt jobbat! Kul att följa. Hur får du med cykeln på packraften? Såg rätt brötigt ut. Du får gärna dela med dig av någon bild på hela ekipaget.
Tack! Jepp, printad med flexibelt PU filamentHar du printat verktygsinsatsen? Verkligen pricken över i på ett fint bygge! Bra jobbat!
I en hembyggd printer?Tack! Jepp, printad med flexibelt PU filament
Jepp, också hemmabyggd! Löst baserat på en AM8 printer men allt är caddat av mig. Lagt till linjära skenor, bättre styrning av Z-kulskruvarna med flytande interface mot x-axeln mm. Funkar riktigt bra nu!I en hembyggd printer?
Det är världsklass på denna tråd![]()
Seriöst!Jepp, också hemmabyggd! Löst baserat på en AM8 printer men allt är caddat av mig. Lagt till linjära skenor, bättre styrning av Z-kulskruvarna med flytande interface mot x-axeln mm. Funkar riktigt bra nu!