Vernersson
Aktiv medlem
(Byggtråd) Mega 290!
Raggamuffin sa:Blir det vallåsen imorgon? Så jag kan knuffa dig nerför lilla kycklingen - så är det testat sen :D
Me likey this idea!! ????
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:Blir det vallåsen imorgon? Så jag kan knuffa dig nerför lilla kycklingen - så är det testat sen :D
Vernersson sa:Raggamuffin sa:Blir det vallåsen imorgon? Så jag kan knuffa dig nerför lilla kycklingen - så är det testat sen :D
marr sa:Vernersson sa:Raggamuffin sa:Blir det vallåsen imorgon? Så jag kan knuffa dig nerför lilla kycklingen - så är det testat sen :D
Ja tror Vernersson är lite onsdagsfull.
Sist han körde lilla kycklingen på min hoj, så vet ju alla hur det slutade :p
jofahjalm sa:Lackskador på Megor är inget problem. På övre delen av mitt sadelstag kan man se hur fint det blir med minimal ansträngning.
jofahjalm sa:Kom den med lika premium förbättringslack som Megan?
jofahjalm sa:Surt. Lystern i lacken är a och o.
jonte987 sa:Kan detta kanske bli nåt?
Men ni var ju där en dag, då hinner man ju köra allt och lite till. Trodde jag.Raggamuffin sa:Blir det vallåsen imorgon? Så jag kan knuffa dig nerför lilla kycklingen - så är det testat sen :D
jonte987 sa:Blev ungefär samma vikt här. 15.3 Med slang och skräpfälg. Lättare däck kanske och ingen bash.
Rattnalle sa:Men ni var ju där en dag, då hinner man ju köra allt och lite till. Trodde jag.Raggamuffin sa:Blir det vallåsen imorgon? Så jag kan knuffa dig nerför lilla kycklingen - så är det testat sen :D
Det raka spåret genom kycklingen är skönt men det finns så jäkla många olika linjer nu att det är lite svårt att inte hamna på en snabbare och lättare linje av bara farten ;-)Raggamuffin sa:Rattnalle sa:Men ni var ju där en dag, då hinner man ju köra allt och lite till. Trodde jag.Raggamuffin sa:Blir det vallåsen imorgon? Så jag kan knuffa dig nerför lilla kycklingen - så är det testat sen :D
Detta var väl före det? Rör kanske ihop det, är där rätt ofta. Det blev kört där sist i alla fall men vi vek nog av i slutet? Det är ingen favorit egentligen. DH och old är betydligt roligare :)
jonte987 sa:Japp, det blir bra.
Det blir test i Genarp i helgen om ni är trötta på vallåsen.
Ser att jag dragit kablarna annorlunda än marr... Får fixa det när postnord kommer med bromslangen...
marr sa:jonte987 sa:Japp, det blir bra.
Det blir test i Genarp i helgen om ni är trötta på vallåsen.
Ser att jag dragit kablarna annorlunda än marr... Får fixa det när postnord kommer med bromslangen...
Hur går det? Börjar du bli kompis med din mega?
Vad hade du dragit annorlunda? Finns inget som säger att jag gjort rätt :p