Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Westman sa:Mest intressanta bygget på länge
Tack för en bra byggtråd!
Kräver faktiskt en dos varje kväll.... fick ingen julkalender i år.?AlfaAlfa sa:Westman sa:Mest intressanta bygget på länge
Oj! Tackar! Kan teasa med att det kommer mer uppdateringar i veckan!:)
Gorby sa:Kräver faktiskt en dos varje kväll.... fick ingen julkalender i år.?AlfaAlfa sa:Westman sa:Mest intressanta bygget på länge
Oj! Tackar! Kan teasa med att det kommer mer uppdateringar i veckan!:)
AlfaAlfa sa:Hej igen!
Nya grejjer på väg hem.
Gått i valet och kvalet gällande dropperpost, har dammsugit nätet och cykeltidningar efter recensioner och betyg på dropper posts. Valet föll på den billiga Brand X Ascend dropper, lågt pris, ganska låg vikt(550 gram)och peppar peppar, underhållsfri/oförstörbar. Enda negativa kritiken verkar vara själva reglaget, skit samma då jag kör med växlingsreglage.
Jag har en brand x, den ör bra, reglaget är också bra tycker jag
Brand X Ascend Dropper
För att kunna gå vidare med bygget så kände jag att en sadel behövdes. Har två favvo sadlar, Specialized Phenom och Fabric Scoop flat. Men i det här fallet diskvalificerade Phenomsadeln sig själv, tung och dyr. Fick tag i kolfiberversionen av Fabric scoop för för samma peng som fattigmansversionen av Phenom.
Fabric Scoop Flat Pro
kimkimano sa:AlfaAlfa sa:Hej igen!
Enda negativa kritiken verkar vara själva reglaget, skit samma då jag kör med växlingsreglage.
Jag har en brand x, den ör bra, reglaget är också bra tycker jag
Brand X Ascend Dropper
Dexter sa:Häftigt ? Vart köper du skruvarna?:-)
emilh sa:Spännande bygge, men snälla: titan.
marr sa:Klart du ska ha guld :)
Riktigt snyggt och lagom!
Principia sa:Vad är det för hjul och vad väger dom? Lite nyfiken på slutvikten. Klarar du 8,5 med droppern? Vad vägde däcken?
desmo sa:Fint bygge.
Konkret sa:Jag älskar min vita läderlinda från brooks.
SebbeK sa:Som född örebroare är ju kopplingen till Ronnie Petersson och hans JPS stripade f1 bil given. Det är det man kan vara stolt över som örebroare, Ronnie, 49 miljoner i musikhjälpen och Kenneth and The Knutters.
Örebro bara spottar ur sig stoltheter! Glöm inte Richard Göransson & Millencollin!
Nästan så man är lite avundsjuk.....
+1 på guldtext
Jilster sa:Wow vilka PS skills du har och designsskills dessutom. Coolt att kunna se en färdig hoj innan man byggt den :-)
Ner i verkstaden och bli lite smutsig om fingrarna nu över jul.
Cool cykel!
AlfaAlfa sa:Konkret sa:Jag älskar min vita läderlinda från brooks.
Missade ditt inlägg!
Håller med, skitsnyggt!, men putsnörd som man är skulle jag må psykiskt dåligt över att köra dagligen i ur och skur i olika väglag med vit läderlinda!
Lite som att köra vit Linnekostym i Kirunagruvan.
Konkret sa:AlfaAlfa sa:Konkret sa:Jag älskar min vita läderlinda från brooks.
Missade ditt inlägg!
Håller med, skitsnyggt!, men putsnörd som man är skulle jag må psykiskt dåligt över att köra dagligen i ur och skur i olika väglag med vit läderlinda!
Min har blivit lite gråare men den har hängt med 2år med. Lädret är inte heller riktigt kritvitt när man får det. Finns i flera färger!
NickPick sa:Sätt inte på typ en rosa styrlinda bara. Då blir det kitschigt (stavning på det?).
Jag har letat lite titanbultar, men det är en djungel! Köper man från kina eller inte?
Underbar byggtråd då det verkligen läggs tid på detaljer.
AlfaAlfa sa:Konkret sa:AlfaAlfa sa:Konkret sa:Jag älskar min vita läderlinda från brooks.
Missade ditt inlägg!
Min har blivit lite gråare men den har hängt med 2år med. Lädret är inte heller riktigt kritvitt när man får det. Finns i flera färger!
Jag såg att det fanns i lila, såg najs ut! Den nougatbruna är den jag är mest inne på men ska göra lite olika versioner i photoshop!
Tack för tipset!
thisismycat sa:Är sawtooth-däcken verkligen 42mm på fälg. De är riktigt tjusiga och det lätta rullmotståndet är ju tilltalande...
thisismycat sa:Är sawtooth-däcken verkligen 42mm på fälg. De är riktigt tjusiga och det lätta rullmotståndet är ju tilltalande...
ZzyyxX sa:Den övre till vänster! Kör! Världen är redan dränkt i svart på svart.