[Byggtråd] Paco och de två peruanerna

glitch sa:
Snyggt! Precis sån grå hade jag velat ha på en ht marino :)

Tänkte att den färgen skulle funka bra ihop med det gröna på DVO prylarna?

Nu vill jag bygga cyklar, lyssna på At the Gates nya och dricka bira!!

444FD92B-9039-453F-BE79-CC8F728CF0DA.png

Hoppas det går bättre för dig än mig...
Dom svarar bara vänta ett litet tag till, det är på gång...

Bilagor

• Screenshot_2018-06-09-05-07-09-853.jpeg
    Screenshot_2018-06-09-05-07-09-853.jpeg
    55.8 KB · Besök: 58
Senast ändrad:
Så.....med lite tur så blir det premiär för båda peruanerna till Åre bikefestival.......eller ska man säkra upp med en hyrhoj?

Tryck in kollinr. här www.moms.postnord.se, de är bättre på att processa paketen än på att kontakta kund så de kan ligga i systemet utan att ni fått avisering om betalning. Jag har skickat ett argt mail till supporten när jag insåg att de lagrat mitt paket i en månad i onödan. Jag fick inget svar men det är väl bättre om fler missnöjda hör av sig.

Alfakrull sa:
Tryck in kollinr. här www.moms.postnord.se, de är bättre på att processa paketen än på att kontakta kund så de kan ligga i systemet utan att ni fått avisering om betalning. Jag har skickat ett argt mail till supporten när jag insåg att de lagrat mitt paket i en månad i onödan. Jag fick inget svar men det är väl bättre om fler missnöjda hör av sig.

Den sökningen gav tyvärr inget än. Har iof haft tur de andra gångerna som jag fått betala avgifter och paketen har dykt upp efter några dagar. Bara att vänta....

Mig skulle de ha betalt för en gåva på 30 dollar idioter så jag betalade inte å de släppte genom men om den kommer fram vet jag inte?

Paco sa:
Alfakrull sa:

Den sökningen gav tyvärr inget än. Har iof haft tur de andra gångerna som jag fått betala avgifter och paketen har dykt upp efter några dagar. Bara att vänta....
Tråkigt, det går i alla fall högst troligt att söka fram det där långt innan PN hör av sig, så kolla någon gång ibland. För Lainen lär det med ganska stor säkerhet fungera.

Edit: Tog bort misslyckat försök till taggning

Senast ändrad:
Måste tyvärr lägga barn och dra till jobbet så ni får vänta med uppackningsbilder till imorgon.

Haha fan vad sköna ni är!

Dottern var snäll nog att somna fort så jag hann iaf provmontera bakdämparen.

19072FC6-38D9-4D93-9419-DD6D88F98AAF.jpeg

Imorgon ska båda ramarna rostskyddsbehandlas och tejpas. Har inte hämtat hjulen till FSen än men HTn ska iaf bli klar i helgen.

The Necromancer

27,5” boost med 140mm slag.

3EFC8135-80EF-4CBB-9527-E6764D3D6361.jpeg

El Hombre

29” lek-ht.

A6275DD0-B97C-46F4-8E8A-D04F261E1272.jpeg

Om jag jämför med de andra stålramarna jag haft så känns dessa otroligt väljobbade.

Tillbaka
Topp