mikipedia_
Aktiv medlem
[Byggtråd] Paco och de två peruanerna
Stiligt?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Wow!Paco sa:Bara ett sista lager med lack och sen är dags för frakt över de sju haven.
marr sa:Silikongrått, pigg färg!
:p vilken film?
Paco sa:marr sa:Silikongrått, pigg färg!
Ah, vilken Beck film var det grannen kläckte ur sig det??
marr sa:Paco sa:marr sa:Silikongrått, pigg färg!
Ah, vilken Beck film var det grannen kläckte ur sig det??
Ja har ingen aning vilken det var. Men så jävla bra :D
glitch sa:Snyggt! Precis sån grå hade jag velat ha på en ht marino :)
Mini_me sa:Stiligt!
Vad tar han för en ram den goe Marino?
Paco sa:Mini_me sa:Stiligt!
Vad tar han för en ram den goe Marino?
200$ för en HT och 550$ för en FS.
EST sa:hehe å han komihåg att lägga ner mina saker :)
EST sa:
Paco sa:Postmord slår till igen....
unsuspected sa:Du kanske ska stryka båda försändelse nr nästa gång ;)
Alfakrull sa:Tryck in kollinr. här www.moms.postnord.se, de är bättre på att processa paketen än på att kontakta kund så de kan ligga i systemet utan att ni fått avisering om betalning. Jag har skickat ett argt mail till supporten när jag insåg att de lagrat mitt paket i en månad i onödan. Jag fick inget svar men det är väl bättre om fler missnöjda hör av sig.
Tråkigt, det går i alla fall högst troligt att söka fram det där långt innan PN hör av sig, så kolla någon gång ibland. För Lainen lär det med ganska stor säkerhet fungera.Paco sa:Alfakrull sa:Tryck in kollinr. här www.moms.postnord.se, de är bättre på att processa paketen än på att kontakta kund så de kan ligga i systemet utan att ni fått avisering om betalning. Jag har skickat ett argt mail till supporten när jag insåg att de lagrat mitt paket i en månad i onödan. Jag fick inget svar men det är väl bättre om fler missnöjda hör av sig.
Den sökningen gav tyvärr inget än. Har iof haft tur de andra gångerna som jag fått betala avgifter och paketen har dykt upp efter några dagar. Bara att vänta....
Paco sa:
Paco sa:Måste tyvärr lägga barn och dra till jobbet så ni får vänta med uppackningsbilder till imorgon.
Rockingman sa:Paco sa:Måste tyvärr lägga barn och dra till jobbet så ni får vänta med uppackningsbilder till imorgon.
Nej nej, sånt här kräver en sick note till jobbet och fullt fokus på cykelmekande
Jimel sa:Tjusigt!!! Ska bli kul att se dom klara.
EST sa: