Spindelbenen
Aktiv medlem
[Byggtråd] Paris Roubaix Challenge kräver en ny cykel
thomaslundstrom sa:Johan A sa:Barrett sa:Jag ska villigt erkänna att jag inte har koll på Roubaix challange, men antog att man körde det i klunga och att det är platt. Det var till det min synpunkt gällde angående utväxling.
Det stämmer. Ända tills man kommer till den första sektionen av traktorväg, sen är det varje cyklist för sig själv ?
Det går verkligen inte att förklara hur oerhört smärtsamt det är att hoja på de där avsnitten, det måste verkligen upplevas, något som jag faktiskt rekommenderar för det är även superkul. Efteråt alltså.
Typ 2 roligt, alltså? https://www.rei.com/blog/climb/fun-scale Det låter fantastiskt. :)
Slående likt... Under loppet var jag till slut tvungen att trycka ner ett par Treo i min vattenflaska (bara att jag hade med mig Treo känns ju stört såhär i efterhand) för det skakade så mycket att jag fick ont i huvudet och jag hatade det. Efter några veckor så började tankarna som "det här var ju skoj, det måste jag göra om" att komma.
Jag kommer köra med 46/34 fram nästa år och 30/11 bak. Misstänker att det kommer räcka.