Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
UrTomas sa:Haha, fantastiskt! Bara att starta cykeltillverkning ;)
Håller med. Snacka om korta ledtider. Lämna personligen så det inte fastnar i paketträsket.
UrTomas sa:Haha, fantastiskt! Bara att starta cykeltillverkning ;)
Var det du som behövde ett 10-delat reglage, förresten?
fredrikforsberg sa:UrTomas sa:Haha, fantastiskt! Bara att starta cykeltillverkning ;)
Var det du som behövde ett 10-delat reglage, förresten?
Hehe!
Ja, men jag köpte ett nytt så det är löst! ?
Det vet jag inte, det kanske bara blir skräp av allt.. jag brukar vara dålig på att planera mina byggen, kör mest ur huvudet och så kan allt skita sig på sista momentet ?Hasse#7 sa:Jag förstår dilemmat. De som ser mest åtkomliga ut ser ju nästan ut som en störtbur. Tar ju en helsikes plats när de inte används. Det blir säkert grymt bra så som du gjort, jag var bara nyfiken.
Tanken har slagit mig men just nu faller det på att jag måste ta sving från en befintlig cykel och det kan vara lite knepigt att få tag på.. men man vet aldrig!Paco sa:Blir ramen bra så får du gärna bygga en till mig oxå?
JLarsson sa:"Consumer level fixture" :) https://www.flickr.com/photos/151761966@N05/albums/72157683602327726
Orwar sa:Himla slug och enkel lösning. Jag gillar alltid när man använder vanliga "hämta på momentum-grejer" på cyklar.
Och himla fint byggande i allmänhet.
fredrikforsberg sa:Fråga:
Hur mycket expanderar luft?
När stolpen är i botten så har jag en luftvolym på ca 70mm lång*30mm diameter.
När stolpen ska upp måste luften fylla 200mm till på längden.
Jag fattar att det går med högre tryck, frågan är typ hur mycket tryck? Pratar vi 1, 10, 100bar?
fredrikforsberg sa:Tack! ?
Tyckte mitt headtube var lite tråkigt så jag svarvade ett nytt:
Ska ha nått emblem sen tänkte jag men har dålig fantasi! Så om någon har ett tips på emblem så bidra gärna!
Det får gärna innehålla bokstaven V
fredrik168 sa:Både ff och v! Fräser du i en plåt så kan du göra typ såhär kanske?
fredrik168 sa:Både ff och v! Fräser du i en plåt så kan du göra typ såhär kanske?
fredrik168 sa:För att spä på cykelanknytningen lite
fredrik168 sa:För att spä på cykelanknytningen lite