Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej!Efter många år av längtan så blev det till slut en elcykel för mig med
Hoppas snön håller sig borta ett tag nu.
Väldigt nöjdHej!
Jag fick min Moterra SL 2 för några dagar sedan och problem med hastighetsmätaren. Den visar 10 km/h fel vilket gör att motorn slår ifrån redan vid 15 km/h. Magneten sitter ju gömd innanför ramen nära navet så det är väldigt svårt att se vad problemet är suck. Är du nöjd annars med din?
Mvh
Jan
Vad jag förstått går det inte att ändra i e tube appen. Jag fick göra det första gången jag registrerade cykeln. Men hittar det inte nu. Man behöver kabeln och Shimanos dator programvara eller en lbs som gör det.Nej motorn behöver inte programmeras . Det första du behöver kolla i e-tube appen är så det är rätt hjuldiameter inställd.
Sen behöver du kolla magneten som sitter monterad på centerlock-ringen på bromsskivan så den sitter korrekt och att det är rätt avstånd mellan magneten och avläsaren alltaå sensorn
Vad jag förstått går det inte att ändra i e tube appen. Jag fick göra det första gången jag registrerade cykeln. Men hittar det inte nu. Man behöver kabeln och Shimanos dator programvara eller en lbs som gör det.